آموزش آرایش صورت به طور اصولی در چند مرحله چگونه صورت مان را ارایش کنیم؟-رژ دونی

در مرحله بعد در صورت تمایل می توانید از خط چشم استفاده کنید. خط چشم برای دختران باید کاملا ظریف و کوتاه و در امتداد رویش مژه ها کشیده شود. خط چشم های پهن و دنباله دار و گربه ای گزینه مناسبی نمی باشند چون چهره را غیر طبیعی نشان می دهند. قبل از هرگونه آرایش ابتدا صورت را کاملا پاکسازی کنید تا پوست بتواند کرم و لوازم آرایشی را به خوبی جذب کند.

  • هایلایترتان را می توانید از هر نوعی مانند مایع، پودری یا استیکی انتخاب کنید.
  • زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید.
  • پرایمر باعث میشود ماندگاری آرایش و سایه تا حد زیادی افزایش پیدا کند.
  • سایه صورتی یا قهوه ای بسیار روشن و گلبهی در این سبک آرایش کاربرد زیادی دارد.

به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد. پس از گذراندن آموزش های تئوری و انجام تمرین و تکرار، نهایتا کار بر روی صورت خانم ها انجام می شود. و ریزه کاری های مرتبط برای هر کدام از آن ها به شما آموزش داده می شود. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. به نظرم این موضوع خیلی تعجب اور نیست که گربه ای استخوان بخور… در حال حاضر، تونرها محلول‌هایی متناسب با انواع پوستند که منافذ را برای جذب سرم و مرطوب کننده، آماده می‌سازند.

کرم پودر پد دار لاکچری کوین 511

با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند.

با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید.

مباحث آموزش میکاپ

هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید.

آرایش لایت (7 گام ساده و 7 ویدیوی آموزشی)

هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است.