آموزش آرایش صورت به طور اصولی در چند مرحله چگونه صورت مان را ارایش کنیم؟-رژ دونی

فراموش نکنید که در پایان روز حتما صورت خود را با کمک شیرپاک‌کن پاکسازی کنید و این مواد شیمیایی رو روی پوستتان باقی نگذارید. در تکنیک کانتورینگ از سایه روشن هایی در آرایش صورت استفاده می شود و با استفاده از این سایه روشن ها بعضی قسمت های صورت کم تر و بعضی قسمت ها برجسته تر به نظر می رسند. اما در تکنیک استروبینگ فقط با استفاده از هایلایت میکاپ صورت انجام می شود و هیچ پودر و یا کرم برنزه ای در این تکنیک آرایشی به کار نمی رود.

  • پس باید این نکته را هم اضافه کرد که رژگونه برای افزودن رنگی درخشان به گونه‌های شما استفاده می‌شود.
  • اگر اصول آرایشی را رعایت کرده باشید اما مدل موی شما به صورتتان نیاید بدانید ۴۰ درصد دورتر از نقطه‌ای قرار گرفته‌اید که می‌توانست صورت شما را کشیده نشان دهد.
  • خط چشم های پهن و دنباله دار و گربه ای گزینه مناسبی نمی باشند چون چهره را غیر طبیعی نشان می دهند.
  • کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد.

مثلا یکی از ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از مداد سفید داخل چشم است. یا یک ترفند دیگر برای برجسته نشان دادن گونه استفاده از کانتور در زیر استخوان گونه است. برای آرایش صورت گرد هم ترفندها و نکات کاربردی وجود دارند که به متعادل شدن چهره شما کمک می کنند. این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید.

بلاک عصب کاربرد و فواید آن

در این مدل آرایش صورت باید قسمت پیشانی روی رستنگاه مو به همراه زیر گونه ها و زیر چانه را کانتور بزنید. زیر چشم ها را باید به صورت دو مثلث وارونه، هایلایتر بزنید. فرم صورت بیضی یکی از متعادل ترین فرم های صورت است که معمولا دست مان در این مدل میکاپ بازتر خواهد بود. در این فرم صورت باید دو طرف شقیقه ها و گونه ها تا وسط را کانتور بزنید.

قدم یازدهم: ریمل مژه

آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند. در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد. نکته دوم در مورد آرایش برای صورت چاق محو کردن غبغب است. زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید.

اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. بنابراین آن را روشن نگه دارید و محصول را به خوبی به هم بزنید. می توانید یک پودر شفاف روشن را بر روی قسمت های دیگر صورت خود اضافه کنید.

استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد.

آرایش عروس بهتر است مطابق با رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم انجام شود تا بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد. توجه داشته باشید که در آرایش صورت افراد مسن که چین و چروک به وضوح قابل مشاهده است، نباید از رنگ های خیلی روشن تر از پوست یا شاین دار استفاده کرد. برای زیرساز صورت ابتدا از یک پرایمر مخصوص افراد مسن استفاده کنید.