آرایش Douyin، شامپو پیاز و سایر روندهای زیبایی در حال افزایش – WWD


برای یک بار هم که شده، TikTok تحت تأثیر قرار گرفته است: یک سبک آرایش رایج در Douyin، نسخه چینی برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو، به TikTok مهاجرت کرده است – و محبوبیت آن افزایش یافته است.

سبک آرایش چینی که «آرایش دوئین» نامیده می‌شود، شباهت‌هایی با زیبایی‌شناسی «آن دختر» و «آرایش دختر سرد» دارد که اخیراً برجستگی پیدا کرده و بر چهره درخشان و لب‌ها و گونه‌های گلگون تأکید دارد.

این نشان می‌دهد که این تکرار یک روند به نوعی با روند بعدی ،یب می‌شود، اما با چیزهای جدید تقویت می‌شود – آرایش Douyin ظاهری ظریف و آراسته‌تر از آنچه در گذشته دیده‌ایم دارد، به مردم اجازه می‌دهد لمس‌های درخش، را به مکان‌های دیگر بیاورند. ادیسون کین، مدیر استراتژی زیبایی و نوآوری در Spate، می‌گوید: بیشتر از برجسته‌ترین آنها، مانند خط مژه پایین. ویدیوهایی با بر،ب #DouyinMakeup در TikTok در مجموع به بیش از 1.6 میلیارد بازدید رسیده است.

شامپو پیاز نیز به ،وان وسیله‌ای برای تقویت بالقوه سلامت و رشد مو مورد توجه قرار گرفته است. کین با اشاره به اینکه جستجوها برای روغن رزماری، به ،وان مثال، ماهانه به رشد خود ادامه می‌دهند، گفت: «ما دیدیم که مصرف‌کنندگان برای آزمایش این مواد گیاهی فعال در محصولات موی خود بسیار آماده هستند، به نحوی که شاید در دسته‌های دیگر قرار نگیرند. – بیش از یک ماه، مدت ها پس از رونق اولیه این ماده در طول همه گیری.

روندهای برتر زیبایی بر اساس رشد سالانه در جستجوهای Google ایالات متحده، در هر Spate.

  1. آرایش دوئین: +552.3 درصد
  2. شامپوی تیره کننده مو: +104.4 درصد
  3. براق لب مشکی: +58.4 درصد
  4. شامپو پیاز: +49.8 درصد
  5. صابون نواری آنتی باکتریال: 44.4 درصد
  6. صابون بدون آب: +42.9 درصد
  7. برس صاف کننده: +42.1 درصد
  8. چوب پوماد: +40.5 درصد
  9. لایه برداری لیزری کربن: +38.5 درصد
  10. تونر هیالورونیک: +29.9 درصد




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/spate-douyin-makeup-onion-shampoo-and-black-lip-gloss-a،-top-growing-beauty-trends-1235642605/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با