آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند

رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید.

  • از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند.
  • اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است.
  • برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید.
  • بلافاصله مردم چین شروع به استفاده از سرخاب برای لب ها و پودر برنج برای سفید کردن صورت خود کردند.
  • در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد.

با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید.

مراحل انجام آرایش صورت

از آنجا که قدرت آرایش غیر قابل انکار است، می‌توانید از آن جهت دستیابی به زیبایی که آرزو دارید، استفاده کنید. تاریخچه آرایش و مدل آرایش صورت حدأقل به ۷ هزار سال پیش می‌رسد. آرایش صورت به معنی انجام اعمالی است که جهت زیباتر کردن چهره و یا برجسته کردن زیباییهای موجود روی صورت انجام می‌گیرد.

تاریخچه جالب آرایش در جهان

در این مقاله قصد داریم تمام سبک و مدل های آرایش مهم و شناخته شده در جهان را معرفی کنیم. خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است.

انواع مختلفی از سبک و مدل های آرایش در دنیا وجود دارند که برای اهداف و موقعیت های متفاوتی در نظر گرفته میشوند. یکی از مهم ترین بخش ها برای آرایش زیبا خرید یک کرم پودر مناسب است و این بخش واقعا خیلی مهم است و باید به آن دقت شود. برای انتخاب کرم پودر دو نوع انتخاب وجود دارد یکی کرم پودر سبک و روزانه که پوشش نسبتا متوسطی داشته و یک کرم پودر با پوشش بیشتر برای آرایش بیشتر یا برای مهمانی ها و بیرون. سعی کنید یک کرم پودر با یک مارک معتبر خرید کنید و بیش از اندازه هم از آن استفاده نکنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود.

انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید. با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.

فراموش نکنید یکربع بعد از استفاده از مرطوب کننده می توانید از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا با این کار حتی بعد از آرایش صورت نیز از پوستتان محافظت کرده باشید. دنیای بی حد و مرز آرایش، دنیایی است که می توان در آن تمامی نواقص چهره و صورت را پوشاند. این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد. شما می توانید با رعایت تمامی نکات مهم، زیبایی چهره تان را دو چندان کنید. به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید.