آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند-رژ دونی

سپس با کمک کانسیلر می توانید جای جوش و لک و تیرگی ها را به طور کامل بپوشانید. در نهایت کرم پودر را به صورت دورانی با پد روی تمام بخش های صورت فید کنید. چنانچه رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر جالبی روی چهره نخواهد داشت بلکه سبب بدتر شدن ظاهر شما هم خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده درست از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به روش زیر می باشد. حال برس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بکشید.

  • سپس از یک خط لب همرنگ با رژلب استفاده کرده و خط مورد نظرتان را بکشید.
  • در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود.
  • اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد.
  • برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و…

برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. آیا به دنبال یک آرایش طبیعی هستید که پوست شما را در تمام طول روز درخشان نگهدارد؟ اکنون با این نکات مهم مربوط به زیبایی یاد بگیرید که چگونه آرایش خود را انجام دهید. از انجام زیر سازی پودر مایع تا استفاده از خط چشم، این نکات و ترفندها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی نقص خلق کنید. برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود.

به آرامی، یک پد پنبه‌ای را که به پاک کننده آرایش چشم آغشته شده است، روی چشمان بسته‌ی خود بکشید. پبشنهاد می‌کنیم از محصولات بدون الکل برای پاکسازی پوست صورتتان استفاده کنید تا پوست‌تان خشک نشود. پس، اول با دستمال مرطوب مناسب، آرایش صورت خود را پاک کنید. فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد.

اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید. کلا به سمت تنالیته برنز و قهوه‌ای رفتن هر صورتی را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. اما باید اصول آرایش روی رنگ صورت برنز را هم رعایت کنید.مثلا گونه‌های خود را با رنگ پر رنگ‌تر و تیره‌تری بزنید.

ابتدا از یک سایه چشم نچرال یا نود برای بیس کار استفاده می کنیم. سپس برای دنباله و گوشه خارجی چشم از یک رنگ تیره تر به کار می بریم. گوشه های داخلی چشم نیز بهتر است از هایلایتر استفاده شود. در مرحله بعد خط چشم را متناسب با فرم چشم می کشیم و کمی ریمل می زنیم. می توان مژه مصنوعی نیز استفاده کرد تا مژه ها پرپشت تر و بلندتر به نظر برسند.

توجه کنید، این مرحله فقط یک دقیقه طول می کشد و تمام بقایای آرایش را از بین می‌برد. اگرچه خود شستشو امری بسیار ساده تلقی می‌شود، اما اینکه بهترین شوینده صورت برای پوست شما کدام است، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. با پاک کننده آرایش میسلار واتر سریع‌تر صورت خود را تمیز کنید.

چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟

در مرحله بعد طراحی لب ها را با استفاده از خط لب همرنگ با رژلب مورد نظر انجام می دهیم. برای افزایش دوام میکاپ عروس باید از اسپری فیکساتور استفاده کرد. کانسیلر تصحیح کننده را متناسب با نیازهای پوستی به کار ببرید.

سایه چشم تک رنگ در تناژهای صورتی و هلویی بهترین گزینه هستند. کشیدن خط چشم انتخابی است ولی اگر قصد انجام آن را دارید، مدل ساده، نازک و بدون دنباله را انتخاب کنید. استفاده از ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه را فراموش نکنید.

آموزش آرایش صورت به طور اصولی در چند مرحله

بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید.

اینکه در چه محیطی ، زیر نظر کدام مربی و با چه سابقه ای و تحت چه شرایطی آموزش ببینید تاثیر مستقیمی بر آموزش و آینده شغلی شما خواهد داشت. ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن. بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای متعادل سازی چهره زنانه را دریافت می کنید.