آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند-رژ دونی

اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید. حالا چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟ رنگ لایه اولیه را روی چانه خود امتحان کنید. اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید. این ممکن است کمی نیاز به سعی و خطا داشته باشد ولی وقت گذاشتن برای انتخاب صحیح رنگ سایه مناسب بسیار حیاتی است. حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است.

  • برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید.
  • استفاده از خط چشم های دنباله دار یا خیلی ضخیم هم گزینه خوبی برای آرایش دخترانه محسوب نمی شوند.
  • خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود.
  • محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.
  • چنانچه شما پوست روشن و سفیدی دارید و دوست دارید که پوستتان را تیره تر کنید بهتر است که از کرم ها با شماره ۴ به بالا استفاده کنید.

لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند. ویدئو شماره ۷- کانتورینگ صورتدرست است که آرایش ما لایت است و باید حالت طبیعی و ملایم چهره را حفظ کند. برای اینکه مقداری زیبایی ها و زوایای صورت خود را برجسته تر کنید، از یک برنزر استفاده کنید. آرایش دخترانه را تا حد امکان باید ساده و نچرال انجام داد. در آرایش دخترانه می توان از انواع رنگ های ملایم و شیک مثل هلویی، صورتی، نارنجی، بژ، کرم و … استفاده کرد. استفاده از رنگ های جیغ و تیره در آرایش دخترانه چندان زیبا نیست و چهره را از حالت طبیعی خارج می کند.

آموزش رفع تیرگی پوست در آرایش صورت

به این صورت که اطراف شقیقه ها و همچنین اطراف فک را کانتورینگ می کنیم. در مرحله بعد، زیر استخوان گونه را نیز کانتور می زنیم. سپس زیر چشم و همچنین قسمت وسط چانه را هایلایت می کنیم.

از رژ گونه در چه قسمت‌هایی از صورت استفاده می‌شود؟

این محصول به منظور ایجاد لایه‌ای اضافی برای کاوردهی نقاط سیاه، جوشها، لکه‌ها یا هر نقطه دیگری که به کاوردهی بیشتری نیاز دارد، استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، به کاوردهی کمتری نیاز خواهید داشت. بنابراین، باید فونداسیونی را انتخاب کنید که پوشش نازک و همواری را روی چهره ایجاد کند. اما اگر، برای مثال، روی صورت خود لک دارید، پوشش نازک نمی‌تواند مانع دیده شدن آنها شود. در این حالت، بهترین انتخاب شما می‌تواند فونداسیون با فول کاور باشد. این نوع فونداسیون ماندگاری بالاتری دارد و می‌تواند لکه‌ها و حتی آکنه‌ها را پوشش دهد.

۶. از رنگ لب استفاده کنید

خط چشم بسیار باریک و کمی کشیده باعث میشود چشم های بادامی داشته باشید. سپس مژه را کمی فر دهید و با ریمل تارهای آن را ضخیم و تیره تر کنید. ریمل باید به مقدار کم روی مژه ها قرار گیرد تا جلوه طبیعی صورت حفظ شود. برای چهره های گرد و بیضی شکل ارائه می دهیم که همگی ساده و زیبا هستند. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله آخر برای آرایش شما باشد. چنانچه می‌خواهید آرایش شما در همه طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که از یک اسپری و پودر تثبیت کننده استفاده کنید.