آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!-رژ دونی

استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد. در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است.

کانتور برای ترکیب کامل با صورت به مدت زمان بیشتری نیاز دارد، اما تفاوت چشمگیری را به ویژه در عکسها ایجاد می‌کند. ابتدا قلم مو را در پودر خود قرار دهید تا هر گونه ماده اضافی پاک شود. به هر حال، می‌خواهید روش کسب اطمینان از پوشش دهی کامل را در این آموزش آرایش صورت یاد بگیرید. بخشی از هدف ساریسا از نگارش این آموزش آرایش صورت آن است که مبتدیها را از هرگونه سردرگمی احتمالی درآورد.

  • می توان مژه مصنوعی نیز استفاده کرد تا مژه ها پرپشت تر و بلندتر به نظر برسند.
  • برای زدن پرایمر مقدار خیلی کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود بگذارید.
  • فقط مطمئن شوید که سایه‌ای مشابه رنگ ابروی خود را انتخاب می‌کنید.
  • یعنی کانتورینگ برای انواع چهره های مختلف، یک فرمول مشابه ندارد.
  • پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید.

ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد.

سایه چشم

قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

كرم پودر میبلین مدل Super Stay 30H در چند رنگ ا Maybelline Super Stay 30H Foundation

سایه ای که انتخاب می کنید باید بر اساس فرم صورت باشد، اما چون تخصص و تجربه کافی در این زمینه ندارید، بهتر است قهوه ای را انتخاب کنید. با برس مخصوص سایه را روی پلک بالا بکشید و به سمت بیرون چشم هدایت کنید. دومین مرحله استفاده از چند لایه کرم برای از بین بردن تیرگی و لک ها می باشد. پس از مرطوب کننده، یک لایه بسیار نازک کرم پودر تیره و روشن استفاده کنید. دقت کنید که کرم پودر باید بسیار کم باشد و فقط هدف آماده کردن زیر کار است.

کرم پودر پد دار لاکچری کوین 511

خوشبختانه برای ریش ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد که حتما از ته زده شوند. اما اصلاح ابروها کاملا سلیقه ای است که در برخی مراکز گریم داماد انجام می شود. اگر علاقه ای به این کار ندارید، می توانید از آرایشگر خود بخواهید دستی به ابروهایتان نزند. سپس با استفاده از کانسیلر تصحیح کننده، جوش یا جای آکنه را می پوشانیم. به طور مثال اگر روی صورت شما جوش های قرمز رنگ و ملتهب وجود دارد، باید از کانسیلر سبز رنگ استفاده کنید.