آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!-رژ دونی

با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و…

برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید. برای کشیدن خط چشم ابتدا زیر استخوان ابرو را هایلات کنید و از سایه های درخشان و ملایم استفاده کنید. رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.

  • برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد.
  • در صورتی که می‌خواهید دقیقاً مطابق آموزش آرایش صورت ساریسا پیش بروید، بهتر است که از هر سه ابزار آرایشی یاد شده استفاده کنید.
  • آرایش گونه را نیز با استفاده از رژگونه ملایم مات انجام دهید.
  • این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد.
  • آخرین چیزی که در روز عروسی نیاز دارید این است که لب هایتان را با یک رژ لب صورتی یا قرمز بپوشانید.

گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.

اصل اول؛ کانتور کنید!

این کار تفاوت زیادی در بافت پوست شما ایجاد می کند و بهترین پایه را برای آرایش ایجاد می کند. حداقل برای 3 بار در ماه قبل از عروسی این کار را در برنامه خود بگنجانید تا پوست صورت شما روشن و سفت شود. در مرحله اول از آرایش صورت در خانه باید ابتدا پرایمر بزنید. سپس از کانسیلر برای برطرف کردن سیاهی، جای جوش و لک استفاده می کنیم.

اما اگر از رنگ های ملایم و بی روح استفاده کنید دیگر چشمان شما در مرکز توجه قرار نمی گیرند. پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید. همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد. برای تثبیت زیرسازی آرایش باید از پودر فیکس استفاده کرد. پس از چند دقیقه، آرایش زنانه را ادامه داده و به سراغ آرایش چشم می رویم.

به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید. شما آرایش لایت را برای مجالس و مهمانی ها ترجیح می دهید یا آرایش غلیظ را؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود.

در هنگام خرید خط چشم می‌توانید یکی از انواع ژل، مایع یا مداد را انتخاب کنید، که ساریسا استفاده از مداد را به مبتدیها توصیه می‌کند. برای اینکه بتوانید در تمام طول روز بیشترین لذت را از خود ببرید، باید آرایش خود را ست کنید. اگر این پودر آرایش شما را ست می‌کند و آن را در جای خود فیکس می‌کند، پودر پایان کار هم خطوط ریز را هموار و منافذ را بلورین می‌سازد. بنابراین، ساریسا در این آموزش گام به گام آرایش صورت توصیه می‌کند که حتماً استفاده از این دو محصول پایه را فراموش نکنید.

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

اگر روی صورت شما جای جوش به رنگ کبود یا تیره به چشم می خورد، از کانسیلر زرد یا نارنجی برای تصحیح آن به کار ببرید. ایرانیان نیز همان طور که مطالعات نشان می دهد، علاقه بسیاری به آراستن خود داشتند. خانم های ایرانی همیشه صورت خود را اصلاح می کردند و از لوازم آرایشی استفاده می کردند. همچنین با استفاده از مواد خوشبو کننده خود را معطر می کردند. گونه ها در میکاپ کره ای صورتی بسیار ملیحی هستند و نباید از رنگ های تیره برای آن استفاده شود.

کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید. اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید.

تکنیک مثلث وارونه نه تنها احتمال خطا را به شدت کاهش می‌دهد، بلکه سهم بسزایی هم در درخشش کلیت صورت دارد و آن را درخشان می‌سازد. پس مقداری فونداسیون روی ناحیه T خود بمالید – روی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه تمرکز کنید. البته می‌توانید اسفنج یا حتی انگشتان خود را برای این منظور به کار گیرید، لیکن هیچ کدام سرعت و سادگی قلم موی فونداسیون را ندارند. اغلب پرایمرهای صورت حاوی سیلیکون یا آب هستند، ولی پرایمر سایه چشم برای منافذ کوچکتر طراحی شده است، پس به اندازه آنها صاف نیست. همین نکته به آرایش شما کمک می‌کند تا تمام طول روز را بدون تغییر باقی بماند.