آرایش صورت برای نوجوانان مجموعه زیبایی صورتگر ماه مجله زیبایی-رژ دونی

اسپری تثبیت کننده را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متری صورت بگیرید و چهار تا پنج بار روی صورت بگیرید. اگر تیرگی دور چشم دارید یا لک های عمیق و تیره روی پوستتان به چشم میخورد، با کانسیلر آنها را از بین ببرید. بر اساس حالت طبیعی چهره فرد باید انجام شود تا نتیجه مطلوبی ببینید. گریمورهای خودآموخته نیازمند ماهها و سالها مطالعه، تمرین و آزمایش هستند. منابع آنها شامل کتابچه های راهنمای آرایش قابل اعتماد و راهنماهایی است که توسط استادان در این زمینه نوشته شده است.

نکته ای که باید اشاره کنیم فیکس کردن آرایش برای افزایش ماندگاری آن است که معمولا در آموزش میکاپ به آن نیز پرداخته می شود. در آخرین مرحله، از رژ لب با رنگ های ملیح و دخترانه از قبیل صورتی استفاده کنید. رژ لب های قرمز و تیره و زننده برای آرایش های دخترانه کاربرد زیادی ندارند. می تواند بسیار متنوع باشد زیرا عوامل زیادی در قیمت آموزش میکاپ صورت تاثیر دارند. مدت زمانی که برای آموزش صرف می کنید تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد. برای استفاده از پرایمر لب لازم است ابتدا لبهای خود را آماده سازید.

  • روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته یک سایه تیره بزنید.
  • به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و…
  • آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد.
  • کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند.
  • اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید.

سرانجام، برای کنترل ابروهای نامنظم نیز ژل ابروی خود را بیرون آورید و به آنها نظم بخشید. در صورتی که می‌خواهید دقیقاً مطابق آموزش آرایش صورت ساریسا پیش بروید، بهتر است که از هر سه ابزار آرایشی یاد شده استفاده کنید. اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید. در واقع سعی نکنید رژگونه را به شکل گرد فقط روی سیب گونه پخش کنید و وسط صورت رها کنید. بلکه بهتر است رژگونه خود را تا خط رویش موها ادامه دهید و کمی آن را به سمت بالا متمایل کنید. در آرایش صورت همیشه یک سری نکات و ترفندهایی وجود دارند که به بهتر شدن آرایش شما کمک می کنند.

اگر پوست شما از نوع خشک است، باید از محصولات آبرسان و مرطوب کننده قبل از میکاپ استفاده نمایید. بعد از این که یک لایه رژلب زدید، یک دستمال کاغذی تمیز برداشته و روی لب قرار دهید. براش خود را آغشته به پودر فیکس کرده و روی دستمال کاغذی بکشید تا پیگمنت های اضافی رژلب به آن چسبیده و پودر فیکس منجر به افزایش ماندگاری آن شود. مطالعه تاریخ باستان به ما نشان می دهد که مردان و زنان در گذشته از آرایش صورت یا makeup لذت می بردند و معمولا در مراسم ها خودشان را می آراستند. به طور کلی، تاریخچه آرایش کردن در مردان و زنان به مصریان باز می گردد که از مواد خوشبو برای حمام کردن استفاده و سپس آرایش می کردند. آنها از مواد رنگی طبیعی برای رنگ کردن موها، ناخن ها و پوست خود استفاده می کردند.

آرایش مرحله به مرحله صورت

صورت های گرد هرچه پوست روشن تری داشته باشند، دایره ای بودن چهره بیشتر جلوه می کند. علاوه براین، بهتر است سایه های دودی و تیره را برای پشت پلک انتخاب کنید. از دیگر موارد بسیار مهم برای تغییر فرم صورت می توان به رژگونه اشاره کرد.

چرا باید شب یلدا هندوانه بخوریم + آموزش فال هندوانه شب یلدا

توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

برای چشم های گرد ، خط چشم گربه ای کوچک مناسب است ، یعنی خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده و آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید. همچنین می توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره تر کنید. برای انجام کارهای روزمره و برنامه مراقبت از پوست خود کوشا باشید و در صورت امکان به طور منظم آن ها را انجام دهید.

۴. آرایش چشم را با ریمل تکمیل کنید.

سعی کنید ابتدا آن ها را با استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده آماده کنید سپس از یک رژ لب ملایم استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید از برق لب نیز استفاده کنید. فنی و حرفه ای، بسیاری از افراد متخصص در این زمینه در سایر دوره های داخلی و خارجی زیر نظر برندها و افراد شناخته شده در زمینه زیبایی و آرایش نیز شرکت می کنند. چون در دوره های فنی و حرفه ای سبک های مختلف میکاپ آموزش داده نشده و تسلط پیدا کردن به آنها تنها با تمرین و کسب دانش و مهارت بدست می آید. اسپری تثبیت کننده برای صورت شماست همانگونه عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به شیوه ای بسیار مشابه انجام می‌شود.

به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و… زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. استفاده از خط چشم های دنباله دار یا خیلی ضخیم هم گزینه خوبی برای آرایش دخترانه محسوب نمی شوند.

از نام‌های مختلف این میکاپ می‌توان فهمید که این سبک، بسیار ساده، جذاب و زیبا می‌باشد. به همین دلیل در سال‌های اخیر آرایش لایت عروس هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این آرایش از سه رنگ استفاده می‌شود که هر سه رنگ مکمل یکدیگر بوده و با هم تناسب دارند. تاثیر آرایش اروپایی بر روی چهره فوق العاده است؛ زیرا با این که صورت به طور کامل تغییر نمی‌کند، اما چهره زیباتر و جذاب‌تر می‌شود. برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. رنگ رژلب را با توجه به تناژ رنگ پوست خود استفاده کنید.