آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد.

  • توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید.
  • برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد.
  • استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است.
  • اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید.
  • برای متعادل سازی صورتتان ، قسمت هایی از آن را کانتور کنید، برای کانتور کردن رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد.

با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید.

مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)

برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید.

اگر این کار را انجام ندهید قطعا با پوسته پوسته شدن پوست صورتتان مواجه می شوید و این مورد اصلا جلوه خوشایندی در آرایش شما نخواهد داشت. به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود. آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید.

انتخاب رژ لب و رژ گونه در صورت‌های گرد

رژگونه نیز با فرمولاسیون‌های مایع، پودر و کرم موجود است. اما شما برای تثبیت آرایش خود به یک تثبیت کننده یا فیکساتور آرایش نیاز دارید تا خطوط ریز و منافذ صورت را محو کنید. البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید.

با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید. نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید. نحوه زدن مرطوب کننده به گونه ها به این صورت است که باید آن را به صورت دورانی به گونه ها بمالید. استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود.

پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند. در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید. اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود. درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید.

مدل آرایش خلیجی و آرایش چشم عربی غلیظ عروس

این مسئله برای صورت‌های گرد بسیار مهم است و حتماً باید آرایش به نحوی باشد که جلب‌توجه تنها روی یک نقطه باشد. با این ترفند تمرکز بر کلیت چهره نمی‌شود و صورت زیباتر به نظر می‌رسد. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد. سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند. به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد.