آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد. پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید.

  • انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد.
  • مهم‌ترین چیزی که در آرایش صورت گرد به زیبایی بیشتر کمک می‌کند نحوه صحیح کانتور صورت است.
  • مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید.
  • با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید.
  • در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم.

اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید.

همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید. رنگ هایی همچون زرشکی، صورتی، کاراملی و قهوه ای مناسب ترین رنگ رژ برای افرادی که پوست تیره دارند، می باشد. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. به طور کلی، لوازم آرایشی و زیبایی میتوانند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، به پوست حساس آسیب برسانند.

هر چند وقت یکبار باید موها را کوتاه کرد؟

هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

آموزش طرز تهیه مارمالاد پرتقال خانگی + نکات مهم

اگر تصمیم گرفته‌اید که از بین اجزای صورت روی چشم‌هایتان بیشتر کار کنید بهترین کار این است که یک خط چشم تمیز و یکسان بکشید تا چشم‌ها فرم ایده الی پیدا کند. خط چشم را تا حدودی پهن بکشید و تا حد ممکن نوک آن را به سمت بالا و نزدیک ابروها ببرید. کشیدن این خط چشم باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید و آرایش شما هم تکمیل شود. برای صورت‌های گرد کشیدن خط چشم پایینی را هم فراموش نکنید و بهتر است در نزدیکی گوشه بیرونی چشم آن را بکشید تا از گردی صورت کاسته شود.

هنگامی که یک سلبریتی معروف، پا به بیرون میگذارد، نمیتواند خود را از کانون توجه مردم و روزنامه نگاران بیرون بیاورد. بنابراین، آنها با سبک آرایش و میکاپ مخصوص سلبریتی ها ، به بیان شخصیت درونی خود میپردازند. بنابراین سبک آرایش و میکاپ شب یا میهمانی به شما کمک میکند. در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت. در صورتیکه میخواهید شیک و زیبا به نظر برسید، اما نه با میکاپ زیاد، سبک مینیمال به کار می‌آید.

اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید.

توجه داشته باشید که برای رسیدن به یک میکاپ طبیعی، با مقدار کمی از محصول شروع کرده و آن را ترکیب کنید. در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید.

همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.