آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-رژ دونی

۶ نکته و ترفند ساده برای آموزش یک آرایش ملایم صورت روزانه را از سرویس سبک زندگیدر مجله کوروش بخوانید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد.

پوشیدن یک تی شرت مشابه رنگ لباس عروس در طول دوره آزمایشی به شما کمک می کند تا از آن چه در روز عروسی به نظر می رسید، تصور خوبی داشته باشید. برای کانتور صورت مربعی نیز باید از میزان تیزی اطراف فک و پیشانی بکاهید. برای این کار کانتور را در ناحیه اطراف چانه و اطراف پیشانی به کار ببرید. سپس از هایلایتر در نواحی میانی پیشانی و چانه استفاده کنید. پس از این که نوع پوست خود را شناختید، باید از محصولات متناسب با همان نوع برای زیرسازی استفاده نمایید. اگر پوست شما از نوع چرب است، باید از پرایمر مات کننده استفاده کنید تا از بروز چربی بیش از حد پوست جلوگیری کند.

  • بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم.
  • همچنین قسمت وسط پیشانی و چانه را نیز هایلایت می زنیم.
  • همانطور که متخصصان ساریسا برای این آموزش آرایش صورت در نظر گرفته‌اند، “همیشه پوست خود را به کمک مرطوب کننده‌هایی که با پوستتان سازگار است، پاک و آماده سازید”.
  • در گذشته تونرها بعد از شستن پوست با صابون‌های قلیایی به کار می‌رفتند تا pH پوست را به حالت طبیعی برسانند.
  • یکی از محصولات دیگری که لازم است در این آموزش آرایش صورت معرفی شود، کانسیلر است.
  • شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بدهید و زیباتر به نظر بیایید.

رژ لب چه جامد چه مایع را می‌توان مستقیما از تیوب آن و یا با برس مخصوص رژ لب استفاده کرد. از مرکز لبرها شروع کنید و به طرفین بروید و هیچ نقطه ای را خالی نگذارید. برای اطمینان از این‌که رژ لب به دندان‌ها مالیده نخواهد شد یک انگشت خود را داخل دهان ببرید و بیرون آورید. قبل از آرایش لب‌ها از نرم بودن لب و عدم وجود ترک و پوسته روی آن مطمئن شوید. برای از بین بردن این پوسته‌ها از بالم لب استفاده کنید و با به هم مالیدن لب‌ها آن‌ها را نرم و مرطوب کنید تا پوسته‌ها نیز جدا شوند.

کرم پودر زدن:

براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود.

برای این کار باید ابتدا از آبرسان هیالورونیک اسید استفاده کرد. سپس یک کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خشک روی آن می زنیم و چند دقیقه صبر می کنیم تا محصولات جذب پوست شوند. در مرحله بعد می توان از کانسیلر یا کرم پودر مورد نظر و مناسب برای پوست خشک استفاده کرد. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است.

چگونه آرایش دخترانه کنیم؟

هرچند که شاید این محصول از ضرورتی مانند پرا یمر معمول برخوردار نباشد، لیکن می‌تواند نقش قابل توجهی در زیباسازی لبها داشته باشد. شما در کانتورینگ صورت گرد باید به نکاتی توجه کنید تا صورتتان زاویه دار تر شود. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا در سال 1392 تاسیس و آغاز به فعالیت کرد. مدرسان این آموزشگاه از مربیان خبره و آرایشگران با تجربه تشکیل شده اند که در رشته های مختلف آرایشگری کلاس های آموزشی متنوعی را به صورت خصوص و عمومی برگزار می کند. بله آموزشگاه هنرسرا کلاس های آموزشی را آخر هفته ها نیز برگزار می کند تا هنرجویان شاغل هم بتوانند در دوره های آموزشی شرکت کنند. هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید.

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد. عدم اختصاص زمان مناسب برای انجام آرایش در روز عروسی می تواند فاجعه بار باشد. حداقل یک ساعت برای آرایش در روز عروسی خود وقت بگذارید تا از انجام کامل و مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

ناحیه‌ای که در هنگام لبخند زدن گرد می‌شود، همان ناحیه‌ای است که باید رژگونه را روی آن اعمال کنید. وقتی که برنزه کننده صحیح را انتخاب کردید، اطمینان یابید که صورت خود را بیش از یک یا دو درجه تاریکتر نمی‌کنید. پس از اینکه سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به اعمال برنزه کننده می‌رسد. برای این منظور، برنزه کننده را به کمک قلم مو با حاشیه‌های موی سر، روی استخوان گونه و خط فک خود ترکیب کنید. برای دستیابی به پایان کاری طبیعی، توصیه ساریسا در این آموزش آرایش صورت این است که ابتدا از مقدار کمی از این محصول استفاده و سپس آن را با پوست خود ترکیب کنید.