آرایشگر اصلی Wakanda Forever، Camille Friend، سخنرانی هایی که زیبایی سیاه را به نمایش می گذارد – WWD


وقتی زمان شروع فیلمبرداری «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» در سال 2020 فرا رسید، اولین کاری که رایان کوگ، کارگردان انجام داد این بود که بازیگران و عوامل فیلم را به بازدید از قبر چادویک بوزمن برد.

کامیل فرند، آرایشگر اصلی سری فیلم های «پلنگ سیاه» گفت: «چیز جادویی در آنجا اتفاق افتاد. ما باید دعا کنیم، برقصیم و آواز بخو،م، درامرها بودند – فکر می کنم آن لحظه قلب همه را التیام بخشید و به ما اجازه داد که بگوییم، “خوب، ما “واکاندا برای همیشه” را می سازیم – ما این کار را برای چادویک.”

بوزمن که در آگوست 2020 به دلیل سرطان روده بزرگ در مرحله چهارم درگذشت، نقش اصلی پلنگ سیاه یا T’Challah را در اولین فیلم این مجموعه بازی کرد که در سال 2018 برای اولین بار به نمایش درآمد.

فیلم دوم که این جمعه در سینماها فرود می‌آید، مردم سرزمین خیالی آفریقای شرقی، واکاندا، را به تصویر می‌کشد که پس از از دست دادن پادشاه خود، قطعات را برمی‌دارند و تری، به ظهور یک پلنگ سیاه جدید اشاره می‌کند.

دانای گوریرا در نقش اوکویه و لتیتیا رایت در نقش شوری

دانای گوریرا در نقش اوکویه و لتیتیا رایت در نقش شوری در «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» محصول مارول استودیوز.

الی آده

اولین چیز من و رایان [Coogler] دوست خواهر و مادر تچلا با بازی لتیتیا رایت و آنجلا باست می‌گویند. فکرش این بود که سرشان را در سوگ مرگ تچالله تراشیده باشند.

برای نشان دادن غم و اندوه شخصیت‌ها، فرند و کوگ، در نهایت تصمیم گرفتند موهای کوتاه‌تری را برای هر دو انتخاب کنند، شوری موهای فرفری و بلند را به تن کرد و راموندا با موهای بلند و خا،تری نقره‌ای او خداحافظی کرد.

با ناکیا که لوپیتا نقشش را بازی می کند [Nyong’o]فرند که به موهای قرمز مشخص ناکیا که با گره‌های بانتو مدل شده بود، گفت: «می‌دانستم که موهایش تغییر می‌کند، زیرا واکاندا را ، کرده بود، به خودش آمده بود و در هائیتی زندگی می‌کرد. “گره های واکاندا” – در فیلم اول.

فرند، که تأثیرگذار برند چندفرهنگی مراقبت از مو برای پروکتر است، می‌گوید: «عوامل زیادی در کشف طرح این بار نقش داشتند – ما می‌خواستیم گذر زمان و چگونگی تکامل هر شخصیت از زمان فیلم اول را نشان دهیم. برندهای مراقبت از موهای مجعد و طبیعی & Gamble، My Black Is Beautiful و سری طلایی.

هنگامی که او به اولین فیلم پیوست، فرند هیچ تصوری از تاثیر فرهنگی پرطنین خود نداشت. تا زم، که پیام‌های دی‌ام‌های اینستاگرام او پس از نمایش‌های اولیه مطبوعاتی شروع به انفجار ،د، و حتی بیشتر از زم، که فیلم برای عموم منتشر شد، او به اهمیت فیلم پی برد.

فرند می‌گوید: «شما هرگز نمی‌د،د که یک فیلم قرار است چه تأثیری بگذارد. “پلنگ سیاه” یک سورپرایز خوشایند بود – تنها چیزی که در آن زمان می دانستم این بود که من یک زن سیاهپوست هستم و به رایان کوگ، گفتم که از ماشین های فر کننده استفاده نخواهیم کرد، ما این کار را کاملا طبیعی انجام خواهیم داد. مثل «برو»».

فرند در کارگرد، خلاقانه‌اش برای «واکاندا برای همیشه» به دنبال ،یب الهام‌های تاریخی آفریقایی بود – مانند جنگجویان سنگالی که قبیله جباری فیلم بر اساس آن‌ها کاملاً مبتنی بودند – با سبک‌های تجربی و آینده‌نگر تا تأثیر فیلم اول را به اوج برساند. .

فرند، که م،ی‌دارترین تأثیر «پلنگ سیاه» برای او بود، گفت: «من هیچ قدرت ابرقهرم، ندارم، اما می‌دانم که یک ابرقهرمان هستم، زیرا نحوه راه رفتنم این است که چگونه صحبت می‌کنم و چه چیزی به وجود می‌آورم. نشان دادن سیاه‌پوستان، از طریق تمام شگفتی‌های جهان‌ساز، آینده‌نگر فیلم و به تصویر کشیدن برتری سیاه‌پوستان، که می‌توانند از محدودیت‌هایی که دیگران بر آن‌ها گذاشته رها شوند.

کامیل دوست

کامیل دوست

ع، محترمانه

من دوست دارم وقتی مردم ع،‌های فرزندانشان را در هالووین برای من می‌فرستند و می‌خواهند ناکیا یا پلنگ سیاه باشند. نمایشی که در «پلنگ سیاه» اتفاق می‌افتد بسیار مهم است، زیرا وقتی کودکان و مردم خود را در فیلم‌ها می‌بینند، فکر می‌کنند، «من می‌توانم این کار را انجام دهم – من می‌توانم آن باشم».

این مأموریت است که Friend را با برندهای مراقبت از مو My Black Is Beautiful و سری طلایی متحد کرد، که آرایشگر با آنها همکاری کرده است تا بسته‌های محصول محدود «Black Panther: Wakanda Forever» را که اکنون در Target، Walmart و Kroger در دسترس هستند، عرضه کنند.

Lela Coffey، معاون مراقبت از مو در آمریکای شمالی و برندهای چندفرهنگی مو در Procter & Gamble، گفت: «چیزی که این همکاری را بسیار شگفت‌انگیز می‌کند این است که شما نمی‌تو،د سیاه‌تر و شادتر از Black Panther باشید.

بسته های تخصصی که حاوی محصولاتی از مجموعه شیر طلایی My Black Is Beautiful و مجموعه Core سری طلا هستند، نیازهای موهای طبیعی و مجعد را برآورده می کنند.

با تلاش My Black Is Beautiful برای به منصه ظهور رساندن شادی سیاه‌پوست، و مجموعه طلایی که توسط دانشمندان سیاهپوست فرموله شده است، این برندها یک هم افزایی طبیعی با هدف کامیل و قلمرو “پلنگ سیاه” پیدا ،د.

چیزی که در مورد «پلنگ سیاه» عالی است این نیست که فقط یک فیلم مارول است، بلکه فرصتی است برای مردان و ،ن جوان سیاهپوست که خود را به ،وان پادشاه و ملکه در پرده بزرگ ببینند و کارهایی را انجام دهند که تجربه‌ای معمولی برای بسیاری از افراد نیست. مردم به سیاه پوستان فکر می کنند.

فرند گفت: «برای من «واکاندا برای همیشه» حتی بهتر از فیلم اول است. “من می خواهم مردم بدانند و احساس کنند که موهای ما زیبا هستند، هر طور که آنها را بپوشید. برای من مهم نیست که صاف باشد، طبیعی باشد، ببافید یا کلاه گیس – هر کاری که می کنید، می خواهم بد،د که زیبا هستید.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/black-panther-wakanda-forevers-lead-hairstylist-camille-friend-talks-s،wcasing-black-beauty-through-film-1235414575/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با