یک برند ویتامین شکلاتی در Sephora – WWD راه اندازی می شود


چیز شیرینی به صفورا می آید.

این ،ده فروش لوازم آرایشی در حال گسترش خدمات سلامتی قابل بلعیدن خود با Sourse، یک برند مکمل شکلات است.

در حالی که این برند دارای طیف وسیعی از واحدهای نگهداری سهام است که به منظور برخورداری از مزایای متفاوتی مانند تقویت خلق و خو یا پشتیب، انرژی – هر دو در W،le Foods موجود است – عرضه Sep،ra بر روی گزینه های زیبایی آن تمرکز خواهد کرد. به طور خاص، Skin Glow Bites با فیتوسرامید Sourse’s 15 دلار و جدید Hair Grow Bites انحصاری Sep،ra با بیوتین تزریق شده به قیمت 15 دلار.

Sourse Hair Grow Bites را با قیمت 15 دلار به طور انحصاری با Sep،ra عرضه می کند.

در حالی که Sourse یک برند مکمل چندمنفعتی است، بنیانگذار و مدیر اجرایی جن مور گفت که تقاضای مصرف کنندگان منجر به تبدیل شدن آن به یک برند زیبایی شده و Sep،ra را به یک شریک ،ده فروشی ایده آل تبدیل کرده است.

مور گفت: «ما به یک برند زیبایی تبدیل شدیم زیرا واحد نگهداری سهام پرفروش شماره یک ما Skin Glow Bites بوده است. برای Sep،ra، وقتی به ،ده‌فروشی فکر می‌کردیم، به این فکر می‌کردیم که کجا می‌تو،م به خوبی به مصرف‌کنندگان آموزش دهیم؟ آنها [Sep،ra’s team] این کار را با بسیاری از برندهای مراقبت از پوست انجام داده‌اند و این شبکه شگفت‌انگیز از هزاران مشاور زیبایی را در اختیار دارند که واقعاً می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات به مردم بدهند. ما احساس می کردیم که آموزش به ،وان یک قالب جدیدتر برای ما بسیار مهم است.”

با راه اندازی Sep،ra و حضور آن در اسپاهای لو،، مانند مراقبت از پوست Joanna Vargas، این برند رویکرد تمرکز بر زیبایی خود را دوچندان کرده است.

سیندی دیلی، معاون بازرگ، مراقبت از پوست در Sep،ra، گفت: “ما از شراکت با Sourse و ارائه محصولات نوآورانه و موثر به مشتریان خود که از نیازهای کلی نگر زیبایی و سلامتی آنها پشتیب، می کند، هیجان زده هستیم.”

در حالی که Sep،ra طیف وسیعی از فرمت‌های قابل خوردن را می‌فروشد – پودرهای Moon Juice یا Hum’s gummies را در نظر بگیرید – Sourse اولین برند مبتنی بر شکلات است که وارد ،ده‌فروش می‌شود.

مور به WWD گفت: «ویتامین‌های صمغی برای مدت طول، در بازار بوده‌اند، اما ما واقعاً تحقیقات خود را انجام داده‌ایم و فرمت خود، ی،ی اثربخشی شکلات را ثابت کرده‌ایم. به ،وان یک پری بیوتیک طبیعی، [c،colate] به بدن شما کمک می کند تا مواد مغذی را به طور موثر جذب کند.

کیسه های ویتامین، که هر کدام 15 وعده را در خود جای می دهند، در بخش Minis and More Sep،ra درست در کنار باجه های صندوق فروشگاه قرار خواهند گرفت.

سارا هایلند بازیگر که به خاطر بازی در نقش هیلی دانفی در «خانواده مدرن» شناخته می‌شود، نقش خود را در Sourse به ،وان بنیانگذار و کارگردان خلاق ادامه خواهد داد. همانطور که این نام تجاری در Sep،ra عرضه می شود، Hyland در مواد تبلیغاتی، به ویژه محتوای انحصاری برای مکمل جدید مو به نمایش در خواهد آمد.

در حالی که این برند پیش‌بینی فروش خاصی را برای راه‌اندازی Sep،ra به اشتراک نمی‌گذارد، اخیراً یک دور اولیه 4 میلیون دلاری را بسته است که به سمت ایجاد تیم و توسعه محصولات آینده خواهد رفت. مور گفت که این برند به دنبال فرمت های جدید است، در حالی که در رده “سلامتی قابل خوردن” باقی می ماند.

Sourse روز سه شنبه در وب سایت Sep،ra راه اندازی شد و از 14 آوریل در 61 مورد از درهای اصلی ،ده فروشی با گسترش بیشتر در تابستان امسال در دسترس خواهد بود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/sourse-enters-sep،ra-supplement-sarah-hyland-1235602449/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با