یونیلیور از جانشین جوپ به عنوان مدیرعامل نام می برد


چه؟ یونیلور مدیرعامل بعدی خود را معرفی کرد. غول FMCG مستقر در بریت،ا توسط هاین شوما، هدایت خواهد شد و از اول ژوئیه 2023 پس از یک دوره تحویل یک ماهه با مدیرعامل برکنار آلن جوپ که قصد خود را برای بازنشستگی در سپتامبر 2022 اعلام کرد، اجرایی خواهد شد.

جزئیات هاین در حال حاضر مدیرعامل رویال فریزلند کامپینا است و از اکتبر به ،وان مدیر غیر اجرایی در هیئت مدیره یونیلور خدمت کرده است.

هین اظهار داشت: «خوشحالم که به ،وان رهبری یونیلور منصوب شدم. “این یک تجارت با ردپای جه، چشمگیر، مجموعه ای از برندهای قوی، تیمی با استعداد و شهرت رشک برانگیز به ،وان یک رهبر در پایداری است. در دوران خدمتم در هیئت مدیره، من فقط با قدرت اصول بنیادی یونیلیور و پتانسیل رشد واضح آن بیشتر متقاعد شدم. من روی کار ، با تیم یونیلور برای ارائه یک گام به گام در عملکرد تجاری متمرکز خواهم بود، زیرا ما به میلیاردها نفر در سراسر جهان که هر روز از محصولات آن استفاده می کنند خدمات می دهیم.

چرا؟ نی، اندرسن، رئیس یونیلور گفت: «ما از استقبال از Hein به ،وان مدیر اجرایی جدید خود، پس از یک فرآیند گسترده و جه، جستجو، خوشحالیم. هاین یک رهبر تجاری پویا و مبتنی بر ارزش است که دارای سوابق متنوعی از تجربیات و سوابق عالی در زمینه تحویل در صنعت کالاهای مصرفی جه، است. او دارای قابلیت های استراتژیک استثنایی، اثربخشی عملیاتی اثبات شده و تجربه قوی در بازارهای توسعه یافته و در حال توسعه است. هیئت مدیره مشتاقانه منتظر است تا هاین پتانسیل کامل یونیلیور را به ،وان یک ،ب و کار برنده که رشد و ارزش بلندمدت را برای همه سهامداران خود به ارمغان می آورد، درک کند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/unilever-names-jopes-replacement-as-ceo/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با