کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا

با پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیادی برای بهتر شدن وضعیت پوست ابداع شده که کرم پودر دائمی یکی از آن‌هاست. این نوع کرم پودر پوست صورت را روشن کرده و مشکلات پوستی را هم برطرف می‌کند. اما جالب است بدانید که عوارضی هم دارد و نباید بدون اطلاع از آن‌ها اقدام به انجام آن کنید.

این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند .

  • معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند.
  • این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند .
  • زنانی که منافذ بزرگ پوست و چربی دارند کاندید مناسبی برای دریافت کرم پودر با میکروبلیدینگ هستند.

این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید. متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم انجام شود. در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد.

علت جوش سرشانه چیست + دلایل و راه های درمان آن

با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود. تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود.

فواید کرم‌ پودر دائم

محصولات آرایشی در دو روز اول اول انجام این تکنیک موجب تحریک پوست شده و روند ترمیم آن را به تاخیر می اندازد پس به مدت 48 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید. این درمان با استفاده از سرم سبک غنی شده با ویتامین روی پوست و استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف برای افزایش جذب عمل می کند. برخلاف درمان‌های مبتنی بر سوزن، در روش مزووایت از میکرو سوزن‌های ریز استفاده می‌شود که منافذ را به روی سرم باز می‌کنند و پوست را سوراخ نمی‌کنند.

این تکنیک شما را تا مدتها از استفاده از کرم پودرها بی‌نیاز‌ می‌کند و به شادابی و روشن‌ شدن پوست و رفع لکها کمک‌خواهد‌کرد. تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند.

آخرین اخبار ایران و جهان

هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود.