کرم پودر دائم-ایا عوراض دارد یا خیر؟ اموزش این تکنیک بطور حرفه ای

بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. سرم مزووایت در تمام مناطقی از پوست که رنگ پوست به دلیل ایجاد لک روشن‌تر شده باشد و به‌طورکلی قسمت‌هایی از پوست که دچار تغییر رنگ، کک‌ومک و لکه‌های پیری شده‌اند مانند خود صورت، گردن، دکلته، دست و یا سایر نواحی مورد نیاز قابل ‌استفاده است. از جمله این روش‌ها مزوتوراپی، هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و مزووایت است. مزووایت هم یکی دیگر از اسم‌های کرم پودر دائم است که ممکن است کمتر شناخته ‌شده باشد مزووایت هم با تزریق به لایه درم پوست و افزایش رنگ‌ دانه پوست و بهبود کیفیت و ظاهر پوست صورت انجام می‌شود و نام دیگر مزووایت میباشد. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند.

  • برند styve و vougue pigmentation از برندهای معروف و مطمئن در ایران هستند.
  • استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید.
  • سلول های این لایه سیمان بین سلولی تولید کرده که از تبخیر جلوگیری میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد .

اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد. انجام مزووایت حدودا سه ساعت زمان می برد و دو تا سه دوره نیاز به انجام دارد و پس از آن شما به مدت 6 تا 8 ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید. اگر دوره درمان خود را تکمیل کنید پوست تان دو تا سه درجه روشن تر و شفاف تر می شود.

نکات آرایشی برای پوشاندن لک های روی پوست

از ترکیبات این پودر آلبوتین، ناسین، پلی آمید هستند که برای پوست کاملاً بی‌ضرر هستند و عوارضی ندارند. ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود. همچنین باعث تحریک فعالیت لنفاوی می شود که آن را به یک درمان عالی تبدیل میکند. استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد . همینطور این لایه حاوی ملانوسیت ها ، سلول های تولید ملانین رنگدانه هستند .

آموزش کرم پودر دائم با تدریس مدرس حرفه ای – دکتر تاتو ایران

سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. یک فرمول ضد پیری که مواد آن در بافت پوست نفوذ می کند و به شکل کاملا دقیق و درستی وارد بافت پوست می شود و عملکرد درستی بر روی پوست دارد. تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود. اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

رویای همه ماست که بدون کوچکترین آرایش یک پوست بی نقص و شفاف داشته باشیم. این روزها این موضوع به مدد تکنولوژی های نوپدید دیگر یک رویا نیست و شما می توانید صبح به صبح که از خواب برمی خیزید در آینه خود را آرایش کرده ببینید و از زیبایی پوست خود به وجد بیایید. و بدون استفاده از محصولات آرایشی معمول حالتی از پیش آرایش شده به پوست دهد. ایجاد نا‌صافی، کلوئید یا گوشت اضافه برای همه‌ی افراد به ویژه افراد با پوست حساس بسیار شایع است. اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد و یا حتی سوزن‌ها به لایه‌های زیرین پوست برسند، ممکن است در آن ناحیه با گوشت اضافه مواجه شوید.

در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. داشتن پوستی زیبا، شفاف، بدون لک و جای جوش آرزوی همه خانم‌هاست اما قطعا همه ما با وجود نوشیدن آب فراوان، ورزش مستمر، نکشیدن سیگار و… از این نعمت برخوردار نیستیم.

دکتر حامد کیان

مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد. سوزن های میکرونیدل در کارتریج های سوزنی مختلف 9 ، 12 ، 36 و بیشتر نانو وجود دارند . آسیب ریز به کراتینوسیت ها باعث انتشار چندین عامل رشد شده که باعث ضخیم شدن اپیدرم میشود .

یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد. در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. درواقع تأثیر این سرم زیبایی به‌قدری بوده است که در سال 2014 آن را به یک انقلاب واقعی در بازار محصولات زیبایی جهان تبدیل کرده است و این فرصت را برای همگان ایجاد نموده که بتوانند زیباتر شده و پوست زیبای قبلی خود را دوباره هدیه بگیرند. سرم مزووایت از سال 2013 در کشور لهستان تولید و قابل دسترس بوده است اما امروزه در کشورهای مختلف دیگر که دستی در تولید محصولات با کیفیت آرایشی دارند نیز در برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود.

همانطور که گفتیم مزو وایت را به روش میکرونیدلینگ و در اکثر سالن‌های زیبایی تزریق می‌کنند. اجرای روش میکرونیدلینگ بسیار حساس بوده و فقط باید توسط متخصصین انجام شود. در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید.

این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند.