کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن

چراکه بسیاری از افراد جستجوکننده مطالب پزشکی، دانشی در این زمینه ندارند و تصمیم‌های مهمی را با مطالعه مقالات می‌گیرند. تصمیم‌هایی که می‌تواند در سلامت شخص، خانواده و جامعه تاثیرگذار باشد. به همین دلیل مجله پزشکی سیوطب با هدف ارائه مقالات و مطالب معتبر در حوزه پزشکی، نگاه ویژه‌ای به تحقیق، تولید و انتشار محتوای قابل استناد دارد.

  • چون محلول آستون باعث خشکی پوست شده و به سلامت پوست دست‌تان صدمه می‌زند.
  • 1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد.
  • اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود.
  • گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند.
  • به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد.

در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند. به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم. این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود. در این روش بعد از زیرسازی و سوهان کشی ناخن بدون استفاده از لیکویید و تنها با پودر و پرایمر، کاشت ناخن صورت می‌گیرد. موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند.

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک

پرایمر رطوبت و چربی باقی مانده روی ناخن را از بین می برد. در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید.

مقایسه انواع روش های کاشت ناخن

برای تمیز نگه داشتن میزهای آموزشگاه آرایشگری ، حتما یک حوله کوچک یا یک پارچه زیر دست خود استفاده نمایید و برای آموزش کاشت ناخن به همراه خود داشته باشید. به‌جای استفاده از تکنیک کاشت اکریلیک پیشنهاد می‌شود از روش کاشت ژله‌ای استفاده کنید چرا که انعطاف‌پذیرتر است و به دلیل امکان رشد ناخن طبیعی شما احتمال بیماری‌های عفونت قارچی را کاهش می دهد. کاشت ناخن مصنوعی گرانتر هستند، اما ماندگاری بالاتری از ناخنهای اکریلیک دارند.

کاشت ناخن برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت ناخن فلای آن نوعی کاشت ناخن است که در آن از لیکویید و پرایمر استفاده نمی کنند بنابراین با حذف شدن این دو ماده خطرات کاشت ناخن کاهش یافته بنابراین برای خانم های باردار یک روش بی ضرر است. آسیبی به ناخن در کاشت نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد نیاز به ترمیم دارد یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند . نکته آخر، برای پیشگیری از چنین خطراتی از کاشـت ناخن در طولانی مدت و استفاده از ناخن مصنوعی پرهیز کنید. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. با توجه به بودجه خود برند مورد نظر را تهیه نموده و حتما به همراه داشته باشید.