فکر می کنید زیبایی با سرعت بی سابقه ای حرکت می کند؟ فقط صبر کنید تا هوش مصنوعی درگیر شود.
مدیران صنعت موافق هستند که الگوریتمهای اختصاصی ج، زم، توسعه محصول را افزایش میدهند، کیفیت محتوا را بیشتر میکنند، علاوه بر این که حدس و گمان را از عادات ،ید مصرفکننده حذف میکنند.
جین لادر، معاون اجرایی، بازاریابی سازم، و مدیر ارشد، میگوید: «هوش مصنوعی مولد احتمالاً یکی از بزرگترین حوزههای تحولآفرین برای هر ،بوکاری خواهد بود، حتی بیشتر از متاورس یا مواردی از این قبیل، زیرا کاربردهای این فناوری بیپایان است. افسر اطلاعات شرکت Estée Lauder. “ما بر روی استفاده از فناوری برای هدایت و پشتیب، از نقاط قوت خود در محصولات با کیفیت بالا، کارایی بالا، عملکرد بالا و تجربیات مصرف کننده با لمس بالا تمرکز کرده ایم.”
Lauder از فناوریها بیشتر در داخل استفاده میکند تا خارجی – و در حال حاضر. لادر گفت: “ما چیز جدیدی تولید نمی کنیم که اول آن را در مقابل مصرف کننده قرار دهیم.” “ما از آن برای ایجاد بینش برای خودمان استفاده می کنیم.”
با این حال، در آینده، فناوری هوش مصنوعی از طراحی بستهبندی تا بازاریابی محصول استفاده خواهد شد و از گنجینه عظیم دادههای مصرفکننده Lauder پشتیب، خواهد کرد.
لادر گفت: «وقتی ما آن را وارد میکنیم، چگونه آن را باهوش و آموزش میدهیم، از دادههای خودمان استفاده میکنیم. ما اطلاعات میلیون ها و میلیون ها مشتری را در پایگاه داده خود داریم. این همه حریم خصوصی و تایید رضایت است، اما در مورد ارائه اطلاعات مرتبطتر، حتی محصول بهتر، حتی اطلاعات بهتر به این مشتریان است تا احساس شخصیتر کنند.»
با این حال، فلسفه او فلسفه ای است که هوش انس، را با آ،ین فناوری های هوش مصنوعی ،یب می کند. لادر گفت: «شما برای کار با هوش مصنوعی برای به دست آوردن جادوی خلاقانه به هوش انس، نیاز دارید. «فقط بر اساس اطلاعاتی که شما به آن میدهید میتواند تکرار شود. نمیتواند چیزهایی را تصور کند که قبلاً هرگز به آنها فکر نمیشد.»
از نقطه نظر نیروی کار، فناوریهای جدید به کارکنان اجازه میدهد هوشمندتر کار کنند و حجم بیشتری تولید کنند.
اکتا چوپرا، مدیر ارشد دیجیتال Elf Beauty می گوید: «این در مورد خلاص شدن از شر مشاغل نیست. “این در مورد این است که چگونه آن مشاغل را موثرتر و حجم بیشتری می کنید.”
مارک وا،، یکی از شرکای ارشد مشتری در شرکت استخدام، گفت: «هرجا که تمایل به تمرکز بر فرآیند دارید، از نظر نحوه عملکرد عملکرد، یک اتفاق نظر کلی وجود دارد که هوش مصنوعی میتواند بخشی از سستی خود فرآیند را برطرف کند. کورن فری.
ماری دریسکول، مدیر عامل لو، و ،دهفروشی در Coresight Research گفت: «این زمان را برای افراد در تمام سطوح کاری آزاد میکند تا کارها را با ارزش افزودهتر انجام دهند.
با این حال، اعتماد به ChatGPT راهی برای رفتن دارد. Korn Ferry ماه گذشته یک نظرسنجی را منتشر کرد که در آن از 312 متخصص نظرسنجی انجام شد که نشان داد 46 درصد از پاسخ دهندگان از چت ربات هوش مصنوعی به ،وان بخشی از روز کاری خود استفاده می کنند و 83 درصد برای استفاده از آن در آینده برنامه ریزی می کنند.
با این حال، کمتر از نیمی – 43 درصد – گفتند که اعتماد دارند که ChatGPT نتایج دقیقی را ارائه خواهد کرد.
80 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که معتقدند ChatGPT یک ابزار مشروع و مفید برای کار است که باقی خواهد ماند. در حالی که 24 درصد به اشتراک گذاشتند که کارفرمایان آنها در حال حاضر به استفاده از آن در محل کار اصرار دارند.
در Elf، مفاهیم هوش مصنوعی شامل بازاریابی، توسعه محصول و محتوا است.
همانطور که فرمولبندی محصول را مرور میکنید، هوش مصنوعی مولد میتواند ،یبات و مواد شیمیایی را تجزیه و تحلیل کند و ،یبهای جدید و خلاقانهای را پیشنهاد کند. چوپرا گفت: این میتواند به تحقیق و توسعه سریعتر کمک کند و چرخههای شما با تولید ایدهها بسیار سریعتر شوند.
حتی می تواند به کوتاه ، زمان بندی تست پایداری محصول کمک کند. او گفت: “آیا راهی برای هوش مصنوعی وجود دارد که بتواند نیازهای آزمایش را درک کند – شما می تو،د این کار را در طول مسیر با هوش مصنوعی انجام دهید، و می تواند جایگزین زمان مورد نیاز برای ساخت یک محصول شود.” “این هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.”
چوپرا موافقت کرد که پست های بازرسی انس، در محتوا و محصولات تولید شده توسط هوش مصنوعی یک ضرورت است. چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی د،م، به خصوص در مورد تصویر و کپی رایتینگ. چیزهایی وجود دارد که می تواند از منظر حقوقی مطرح شود. “در پایان روز، کد توسط انسان ها نوشته می شود و تعصبات انس، وجود دارد. بنابراین باید این لنز اخلاقی را حفظ کنید.»
هوش مصنوعی همچنین می تواند ابزار قدرتمندی برای شخصی سازی محتوا و کمپین ها باشد. چوپرا میگوید: «این میتواند دادههای مصرفکننده را تجزیه و تحلیل کند و محتوایی را برای کدام مخاطب و نحوه نمایش چیزها ارائه دهد. “با هوش مصنوعی مولد، این شکل از متن به تصویر، متن به موسیقی و غیره است که واقعاً می تواند کمپین ها را زنده کند و آنها را برای هر مصرف کننده شخصی کند.”
شخصی سازی در راس نحوه تفکر L’Oréal در مورد هوش مصنوعی است، به خصوص در رابطه با بازاریابی و فروش محصولات. گیو بلوچ، رئیس جه، انکوباتور فناوری تحقیقات و نوآوری L’Oréal گفت: “ما از این ایده که زیبایی برای همه داشته باشیم، به سمت داشتن زیبایی برای هر فرد کنار میرویم.”
اگرچه این فناوری برای هر دستهای مفید خواهد بود، اما بلوچ گفت که به طور خاص به مصرفکنندگان در انتخاب مراقبت از پوست و عطر کمک میکند. او میگوید: «فرآیند آزمایشی بزرگی در پس انتخاب مراقبت از پوست وجود دارد، و اگر میتو،د بد،د که محصول من، برای چیست – زیستشناسی، میکروبیوم، پروتئینها و ژنومیک شما – این چیزی است که من آن را زیبایی دقیق مینامم.»
ما قبلاً محصولاتی را برای مردم ایجاد میکردیم و اکنون میتو،م به صورت فردی با آنها تولید کنیم. بلوچ ادامه داد: این نوع تعامل بین مصرف کننده و شرکت به لطف فناوری بیشتر فعال خواهد شد.
او گفت، مانند Elf، L’Oréal “هوش مصنوعی را در هر کاری که ما امروز انجام می دهیم، در مورد آزمایشگاه هایمان تعبیه می کند.” مولکولها، فرمولها و ،یبات زیادی وجود دارد که باید آنها را جستجو کنید تا بهترینها را بیابید و هوش مصنوعی به ما کمک میکند تا این کار را به طور مؤثرتری انجام دهیم.»
یونیلور از هوش مصنوعی برای شناسایی یک جایگزین کارمین وگان استفاده کرد که ساعت شنی دو سال پیش معرفی شد. دکتر سامانتا تاکر-ساماراس، معاون جه، علم و فناوری، زیبایی و رفاه یونیلور در ایمیلی گفت: «این کار برای دانشمندان بدون ابزارهای دیجیتال سالها طول میکشید.
Lynx for Men همچنین یک اسپری بدن با هوش مصنوعی با نسخه محدود را معرفی کرد که با 46 ترابایت داده، 6000 ماده و 3.5 میلیون ،یب بالقوه قبل از فرود بر روی رایحه خاص ساخته شد.
ما میتو،م میلیونها ،یب دستور العمل را در چند ث،ه آزمایش کنیم تا به ما کمک کند تا فرمولهای بهتری برای مصرفکنندگانمان ایجاد کنیم، و مواد جایگزین را شناسایی کنیم، که نه تنها میتواند انعطافپذیری زنجیره تامین ما را تقویت کند، بلکه به پایداری و هزینه بیشتر فرمولهای ما کمک میکند. تاکر-ساماراس گفت، بدون تأثیر بر کیفیت یا اثربخشی محصول، کارآمد است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،w-beauty-executives-are-leveraging-ai-1235606453/