چگونه زیبایی الف به وضعیت “میلیاردر TikTok” می رسد – WWD


برای یکی از پیشگامان دیجیتال زیبایی، سس مخفی ،یبی از سه عامل است: اجتماع، سرگرمی و شهود.

لوری لام، مدیر ارشد برند Elf Beauty، در جریان انجمن دیجیتال زیبایی WWD در 24 ژانویه، گفت: “عصب،ت ما واقعاً ما را به TikTok هدایت کرد.”

لام، علاوه بر ایوان هوروویتز، بنیانگذار و مدیر اجرایی Movers + Shakers و استف، ولنتاین، تأثیرگذار زیبایی (معروف به @Glamzilla)، سه نکته کلیدی را که باعث شد الف با Horowitz شریک شود و خالق، مانند Valentine را برای ایجاد ویروسی ترین کمپین زیبایی TikTok بیان کند. همیشه.

لام گفت: «ما می‌دانستیم که جامعه‌ای متشکل از 3 میلیون نفر داریم که درباره TikTok صحبت می‌کنند، می‌دانستیم که اردوگاه دومی داریم که از آن گذشته است، و سومی که حتی نمی‌دانست که Elf به م،ای «چشم‌ها، لب‌ها، صورت» است. . “اگر صورت فلکی را بین این نقاط داده ترسیم کنید، روده شما وارد می شود. این تعادل زیباست و روده چیزی است که شما را به آنجا می برد.”

هوروویتز که آژانس او ​​اولین فیلم جمع‌سپاری شده را در TikTok و اولین نمایش واقعیت بومی TikTok ایجاد کرده است، به اهمیت نگه داشتن انگشت خود بر روی نبض آینده اشاره کرد. کار ما همیشه این است که ببینیم فرهنگ به کجا می‌رود؟ آن مشتری کجا می‌رود و چه چیز جالب و مرتبطی است؟» او گفت.

برای این منظور، او مشاهده کرده است که محتوای TikTok فراتر از چالش‌ها به شکل‌های «پیچیده‌تر» از خلق مش،، مانند دوئت‌ها، تکرار می‌شود. این به فیلم TikTok Elf ختم شد، که هوروویتز گفت که 3 میلیارد برداشت فوری ایجاد کرد و کمک کرد که پرایمر Elf به دومین پرفروش ترین پرایمر در سه ماهه بعدی تبدیل شود.

حتی قبل از اینکه TikTok به وضعیت فعلی خود برسد، ولنتاین این پلتفرم را «نفس هوای تازه» توصیف کرد و آن را با استراتژی محتوای خود همراه کرد. من می‌خواهم فردی ریسک‌پذیر باشم و فردی درگیر چیزی جدید و با طراوت باشم. اگر از چیزی خسته شده‌ام، مخاطبان و جامعه‌ام هم باید همینطور باشند.» «این برند درستی بود، من مجبور نبودم شخصیتم را تغییر دهم و فقط محصولاتی را که دوست داشتم به اشتراک گذاشتم. این همه ارگ،ک بود، حتی اگر شگفت‌انگیز بود.»

این استراتژی زندگی خود را به خود گرفته است و هوروویتز الف را یک برند سرگرمی توصیف می کند.

لام با اشاره به اینکه این پلتفرم می‌تواند هر پرتابی را به یک واحد نگه‌داری سهام قهرمان تبدیل کند، گفت: «آنچه ویروسی می‌شود هرگز توسط ما تعیین نمی‌شود – این 100 درصد تحت رهبری جامعه است. ما حدود 15 یا 20 محصول داریم که آنها را ویروسی می‌د،م و آن را به ،وان هر چیزی که بین 10 تا 15 میلیون بازدید داشته باشد، واجد شرایط می‌د،م. همه محصولات کلیدی ما، که ما آنها را محصولات جام مقدس می نامیم، به این وضعیت دست یافته اند.

برای هوروویتز، دوبار برخورد صاعقه آسان نیست. الف بارها میلیاردر TikTok بوده است… اما بسیاری از برندها هستند که پول زیادی را با چالش های TikTok هدر داده اند که انجام آنها سخت است. این یک هنر و یک علم است و به خوبی درک نمی شود. این تغییر بزرگ در بازاریابی به سمت تبلیغات سرگرم کننده رخ داده است، اما مرز بعدی چیزی است که من آن را سرگرمی مشارکتی می نامم.

لام گفت که با هر پلتفرم اجتماعی به همان اندازه توجه می کند – Elf در سال گذشته جزو اولین برندهای زیبایی BeReal بود – اما اضافه کرد که TikTok یک محرک کلیدی تعامل با این برند است.

این به ما اجازه می دهد که سرگرم کننده باشیم و به ما امکان می دهد مدار خود را گسترش دهیم. ما مداری بیش از 14 میلیون مصرف کننده داریم و هر روز در حال گسترش است.» این پلتفرم در کنار BeReal نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا ما به خود اجازه می دهیم روی این پلت فرم برویم و می خواهیم مرزها را بشکنیم. اگر می‌خواهید به نیازهای منحصربه‌فرد جامعه خود گوش دهید و درک کنید، باید در جایی که هستند باشید.»

Elf همچنین استراتژی محتوای خود را برای هر پلتفرم تنظیم می کند و به ندرت در پلتفرم ها گرده افش، متقابل می کند. یکی از دلایل برنده شدن Elf این است که نحوه نمایش الف در TikTok کاملاً متفاوت از نحوه نمایش آنها در اینستاگرام است – و فید اینستاگرام با حلقه های اینستاگرام بسیار متفاوت است. شما باید مطمئن شوید که رویکرد خلاقانه خود را به گونه‌ای سفارشی می‌کنید که در مقایسه با برندی که برای شما تبلیغ می‌کند، احساس دوستی داشته باشید.

ولنتاین تغییر مشابهی را از بینندگان خود با تمرکز بیشتر روی واقعیت و کمتر بر محتوای تولیدی دیده است. او گفت: “این فقط در مورد تجربه انس، و ارتباط با افرادی است که دوست داریم، یا شاید دوست نداریم، و این قدرت رسانه های اجتماعی است – اجتماعی بودن و به اشتراک گذاشتن آنچه دوست داریم.” ما مسیر آن را گم کرده‌ایم، زیرا مردم سعی می‌کنند ویروسی شدن را مدیریت کنند، و فروش محصول را به فروش برسانند. اما اینطوری نمی شود. این فقط با دختر بودن در یک اتاق، به اشتراک گذاشتن آنچه دوست دارد یا رفتن به Target اتفاق می افتد. چنین لحظاتی است که اگر داستان سرایی خوبی انجام دهید، می تو،د مخاطبان خود را مجذوب خود کنید و آن را به فروش تبدیل کنید.

فلسفه خودش مبتنی بر ارزش‌ها است و بر صداقت با تعداد دنبال‌کنندگانش تمرکز دارد. او گفت: “وفاداری یکی از مهمترین چیزها در این صنعت است و واقعاً به ارزش ها و اخلاقیات خود پایبند هستید.” “اما این نیز تغییر کرده است – ما اکنون در مورد ویدیوهای 30 ث،ه ای صحبت می کنیم. تکامل مداوم به ،وان سازندگان محتوا و برندها بسیار مهم است، و ما باید بتو،م ابتدا به طور معتبر با هم ارتباط برقرار کنیم تا چیزی بزرگتر از آنچه اکنون داریم ایجاد کنیم.

ولنتاین ادامه داد: «در طول پنج سال گذشته، ما شاهد تغییری در نحوه استعداد سازندگان محتوا یا فرصت‌هایی بودیم که به دست می‌آورند – این برای من بسیار عالی است. «پیش از این، وبلاگ نویسان زیبایی از سفرهای مطبوعاتی یا از هدایای بسیار شدید خسته شده بودند. اما این یک نسل جدید است. ژنرال Z می خواهد بداند که در نهایت خوب است یا بد؟




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،w-e-l-f-beauty-drives-relevance-with-virality-1235504963/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با