چگونه دفتر مرکزی L’Oréal در ساحل غربی ایالات متحده به رشد خرید کمک می کند – WWD


کارول همیلتون وقتی فهمید که بر افتتاح اولین دفتر بزرگ L’Oréal USA در ساحل غربی نه چندان دور از اقیانوس آرام در ج، کالیفرنیا نظارت خواهد کرد، فریاد تعجب برانگیخت.

اکتبر 2020 بود و همه گیری کووید-19 به مدت شش ماه بیداد کرده بود. در رستوران شهر نیویورک که او با رئیسش ناهار می خورد، جمعیت کم بود و تنها پنج میز اشغال شده بود. ماموریت جدید او ،ره آور اما جذاب به نظر می رسید. به ایجاد فضایی به مساحت 120000 فوت مربع در انباری فرسوده در ال سگوندو، یک شهر ساحلی کوچک در ج، فرودگاه بین المللی لس آنجلس، که شامل یک پردیس 25 هکتاری است، هدایت کنید.

چالش طراحی یک فضای اداری جدید بود که به اندازه کافی جذاب باشد تا کارمندان را از خانه هایشان خارج کرده و به محل کار اصلی بازگرداند. همچنین انتظار می‌رفت که دفتر مرکزی جدید چهار برند مستقل را که L’Oréal ،یداری کرده بود، در خود جای دهد: NYX Professional Makeup، Urban Decay، Pulp Riot و Youth to the People.

شش ماه طول کشید تا همیلتون بتواند به صورت فیزیکی از این سایت بازدید کند که نزدیک به دو سال در حال ساخت بود. همیلتون، رئیس گروه، ،ید و توسعه ،ب و کار لورآل ایالات متحده، در مورد تحقق رویای کالیفرنیایی شرکت آرایشی و بهداشتی گفت: “من در داخل این ساختمان خالی و وسیع ایستادم و فکر کردم که آیا ،ی می آید.”

هفت تکرار طراحی و هفت تاخیر بعد، نتیجه یک دفتر غیر متعارف در ساحل غربی بود که در 22 ژوئن 2022 با حال و هوای متمایز کالیفرنیای ج،ی افتتاح شد. یک باشگاه ورزشی با دوش‌های خصوصی، طرح‌های رنگی مطابق با غروب و طلوع خورشید کالیفرنیا، فضای اتاق نشیمن با کاناپه‌ها و فرش‌ها، و فضای باز فراوان وجود داشت. همیلتون گفت: “این یک هفته بسیار بسیار بزرگ برای من در زندگی من بود زیرا من نیز به تازگی 70 ساله شده بودم.” “احساس می‌کردم که این تکلیف باعث ایجاد سن‌گرایی در بدن می‌شود.”

همیلتون همچنین آنچه را که شغل روزانه خود به ،وان رئیس اکتساب و توسعه می نامید، حفظ کرد. L’Oréal، که شامل 35 برند در سطح جهان است، سابقه طول، در ،یدهای استراتژیک دارد که به آن کمک می کند تا زمین های جدیدی را فتح کند. او گفت: “ما واقعا درک می کنیم و از اینکه شرکت های دیگر ایده هایی را ارائه می دهند که نمی توانستیم به آنها دست پیدا کنیم و واقعاً می خواهیم روی آنها سرمایه گذاری کنیم، می د،م و قدرد، می کنیم.”

اخیراً، L’Oréal قراردادی 2.5 میلیارد دلاری برای ،ید Aesop، برند مراقبت شخصی لو، استرالیایی که در سال 1987 تأسیس شد، اعلام کرد.

همیلتون که برای شغل دو ساحلی خود بین لس آنجلس و نیویورک رفت و آمد می کند، همچنان به جستجو در زمینه زیبایی برای برندهای جدید که امیدوار کننده هستند، ادامه می دهد. او خاطرنشان کرد: «این شرکت‌ها زیبایی را از دریچه‌ای متفاوت می‌بینند». ما از همان ابتدا دوست داریم با بنیانگذاران ملاقات کنیم و سپس، البته، آنها را پرورش دهیم و راهنمایی کنیم. این تعداد از ،یدهای ما انجام شده است.»

این ،یدهای بالقوه باید قبل از L’Oréal جالب، مقداری فروش داشته باشند و سودآور باشند. همیلتون گفت: سودآوری کلیدی است. آنچه من در پنج سال گذشته دیده‌ام این است که برندهای مستقل روی سودآوری سریع‌تر تمرکز کرده‌اند.

او همچنین معتقد است که برای یک برند جوان مهم است که DNA خود را داشته باشد. او خاطرنشان کرد: “من همیشه از خودم می‌پرسم، “آیا این برند روح دارد؟” “این چیزی است که به زیبایی ساخته شده است، اما نه از سمت یک سازنده. این عامل شگفت انگیزی است که چگونه ،اصر و لایه های یک برند در کنار هم قرار گرفته اند.”

اما وقتی ،ت به تصمیم گیری در مورد ،ید یا عدم تملک یک شرکت جدید می رسد، همیلتون، یکی از مجرب ترین مدیران در این تجارت، گفت که یاد گرفته است به طور خاص به یک صدا اعتماد کند: احساس درونی خود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/،ucts/loreal-usa-carol-hamilton-new-acquisitions-west-coast-headquarters-beauty-conference-1235606920/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با