چهار کتاب سلامت و تندرستی برای شروع سال جدید – WWD


هنگام زنگ زدن در سال جدید، یک چیز مهم است: تصمیمات. برای بسیاری، هدف سال جدید حول محور سلامت و تندرستی می چرخد. در واقع، در سال 2022، 23 درصد از مردم در ایالات متحده به ،وان راه حل خود «سالم‌تر زیستن»، 21 درصد «بهبود یا شادی شخصی» و 20 درصد «کاهش وزن» را به ،وان راه حل خود ،وان ،د.

در حالی که تصمیمات و مقاصد ممکن است کمی ،ره آور به نظر برسند، اخیراً چندین کتاب منتشر شده است تا به خوانندگان کمک کند تا در مسیر حرکت قرار گیرند و سال جدید را آغاز کنند. از کتاب‌های آشپزی بهبود دهنده روده گرفته تا راهنمای تجلی، این کتاب‌ها برای شروع قوی سال جدید عالی هستند.

«م،فست» اثر رو،ی نفوسی

پس از اینکه به مدت 24 هفته متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌های ساندی تایمز بریت،ا قرار گرفت، “م،فست” رو،ی نافوسی در اکتبر 2022 در ایالات متحده منتشر شد. کتاب مربی خودسازی و سخنران انگیزشی یک راهنمای هفت مرحله‌ای برای درک تجلی است، یک خودآموز. عادت بهبودی که با بیش از 25 میلیارد بازدید از هشتگ در TikTok به روند خود ادامه می دهد. کتاب نفوسی شامل مطالب آموزشی در مورد تجلی و تمرین‌های هدایت‌شده برای کار در سراسر آن است.

جدیدترین کتاب نفوسی در رده خودسازی و تجلی، «مظهر: غواصی عمیق‌تر» به تازگی در بریت،ا منتشر شد و در سال 2024 به ایالات متحده خواهد آمد. این کتاب بیشتر به سفر شفابخش می‌پردازد و تکنیک‌هایی را برای ایجاد تجلی هفت گانه بررسی می‌کند. قدم در زندگی روزمره

«متن،. آرام تر قوی تر.» توسط الی گولدینگ

الی گولدینگ ممکن است برای آهنگ های موفقی مانند “Lights” و “Love Me Like You Do” شناخته شود، اما کتاب جدید این خواننده و ترانه سرا “Fitter. آرام تر قوی تر.» رویکرد سلامت محور خود را به تن، اندام و تغذیه نشان می دهد.

این هنرمند در یک پست اینستاگرامی درباره این کتاب نوشت: «من به ،وان یک زن در صنعت موسیقی بر چالش‌های زیادی غلبه کرده‌ام – درک اینکه بدن من چگونه کار می‌کند و واکنش نشان می‌دهد، از بسیاری جهات به من کمک کرده است. من می‌خواهم به دیگران نیز کمک کنم، به همین دلیل است که افکارم را یادداشت کردم و آنها را در کتابی قرار دادم – برای هر ،ی که ش،ت‌ناپذیرتر نیست و می‌خواهد خوش اندام، آرام‌تر و قوی‌تر باشد.»

هدف این کتاب این است که به خوانندگان کمک کند تا با محتوای ذهن‌آگاهی، دستور العمل‌ها، تمرین‌ها و توصیه‌های متخصصان در حوزه سلامت و سلامت، یک سبک زندگی کامل را ایجاد کنند.

«خودت را خوب دوست بدار» اثر لو بوسورث

لو بوسورث با برند لاو ولنس که در سال 2016 تأسیس شد، نام خود را برای سلامت و تندرستی ،ن به ارمغان آورده است. این طیف شامل مولتی ویتامین ها، مکمل های فیبر، پروبیوتیک ها، آنزیم های گوارشی و موارد دیگر برای حمایت از سلامت و تندرستی کلی ،ن است.

Bosworth در کتاب خود رویکرد سلامت برند خود را به سطح بعدی ارتقا می دهد. این راهنمای جامع به طور تدریجی اصول اولیه سلامت روده، مغز و واژن را در طول پنج هفته تنظیم می کند، اطلاعات مکمل ها، محتوای سلامتی و دستور العمل ها را بررسی می کند.

«28 روز تا سلامت روده» نوشته کلمنس کلیو و جیوانا توریکو

برای ،، که به دنبال اضافه ، چند وعده غذایی جدید به فهرست دستور العمل های خود و محافظت از میکروبیوم روده خود در سال 2023 هستند، دیگر به دنبال آن نباشند. بر اساس نظرسنجی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در سال 2018، بیماری های گوارشی 37.2 میلیون ویزیت پزشک و 7.9 بازدید از اورژانس را در سال تشکیل می دهند. با توجه به این موضوع و ایمنی کلی، صنعت سلامت روده همچنان در حال افزایش است. در واقع، گزارشی از Fortune Business Insights می گوید که بازار جه، سلامت دستگاه گوارش در سال 2027 به 71.95 میلیارد دلار خواهد رسید. علاوه بر این، 95 درصد از کل سروتونین بدن، هورمونی که باعث شادی می شود، توسط روده تامین می شود.

این کتاب آشپزی 28 روز وعده غذایی برای ارتقای سلامت روده و همچنین نکات و ترفندهای بیشتری برای یک سیستم گوارشی سالم ارائه می دهد. این راهنما شامل دستور العمل های سه وعده غذایی در روز و لیست ،ید هفتگی و همچنین دستور العمل هایی برای میان وعده ها و نوشیدنی های تغذیه ای است. وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها شامل مواردی مانند یک کاسه بودا فاهیتا تند با لوبیا، تخم‌مرغ‌های همزده تند روی نان تست چاودار و البته کیمچی تقویت‌کننده سلامت روده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/resolution-reading-1235457435/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با