چرا L’Oreal Aesop را خریداری کرد – WWD


پاریس – برنامه‌های L’Oréal برای Aesop، شرکت مراقبت‌های شخصی لو، استرالیایی که این گروه به تازگی برای ،ید آن قرارداد امضا کرده‌اند، چیست و بزرگترین حرکت M&A تا به امروز است؟

سیریل چاپوی، رئیس L’Oréal Luxe، استراتژی پس از توافقی را که اوا، دوشنبه شب اعلام شد، تشریح کرد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، معامله پیشنهادی با فروشنده، شرکت برزیلی Natura & Co، ارزش Aesop را بیش از 2.5 میلیارد دلار اعلام کرد. فروش Aesop در سال 2022 537 میلیون دلار بود.

L’Oréal ابراز اطمینان کرده است که Aesop در آینده نزدیک به مجموعه “برندهای میلیاردر” بخش Luxe خواهد پیوست که شامل Lancôme، Yves Saint Laurent، Giorgio Armani Beauty و Kiehl’s نیز می شود.

WWD: چه چیزی L’Oréal را به Aesop کشاند؟

CC: Aesop یک برند زیبایی لو، بسیار منحصر به فرد است و من مدت زیادی است که آن را دنبال می کنم و دوستش دارم. وقتی این فرصت پیش آمد، ما واقعاً معتقد بودیم که این یک افزودنی فوق العاده به مجموعه L’Oréal Luxe خواهد بود. جوهره برند مبتنی بر طراحی، محصولات بسیار کارآمد و حسی آن، و همچنین فلسفه ،ده فروشی وسواس مشتری آن، در بازار زیبایی امروزی بسیار متمایز است.

WWD: Aesop چگونه در مجموعه برندهای L’Oréal Luxe قرار می گیرد؟

CC: Aesop یک برند مکمل واقعی برای مجموعه ما است و جایگاه امضای آن یک دارایی کلیدی برای توسعه آینده ما خواهد بود. [It is] برندی که به طور سنتی حول محور مراقبت از بدن متمرکز شده است و اخیراً به مراقبت از پوست و عطرها گسترش یافته است که آن را به بازار زیبایی لو، پیوند می دهد. به سادگی، Aesop الماس زیبایی کل نگر است که بخش Luxe ما را حتی قوی تر خواهد کرد.

WWD: برخی دیگر از نقاط قوت Aesop چیست؟

CC: Aesop به خاطر محصولات موثر و حسی خود، با ،یبات گیاهی و فرمو،یون گیاهی پایدار شناخته شده است. اخلاق برند قوی و ارزش های اجتماعی و محیطی اصلی Aesop کلید موفقیت آن است.

WWD: چه چیزی در Aesop اعمال خواهد شد؟

CC: از دیدگاه دسته بندی، ما در عطرها پیشرو هستیم، [and] ما بر این باوریم که می‌تو،م به لطف بویایی منحصر به فرد خود، برند را در اینجا به ارتفاعات جدیدی برس،م. و مراقبت از پوست از قابلیت های نوآوری و تحقیق و توسعه ما بهره مند خواهد شد. از نقطه نظر جغرافیایی، ما از دانش خود در مورد بازار چین و تخصص خود در ،ده فروشی سفر استفاده خواهیم کرد.

WWD: اولین سفارشات روز که L’Oréal از Aesop ادغام می شود کدامند؟

CC: دو اولویت اول من برای این کار، تکمیل معامله ای است که توسط H2 انتظار می رود و دوم، استقبال از Aesop. [chief executive officer] مایکل اوکیف با تیم مجرب و با استعدادش. ما آرزو داریم که منحصر به فرد بودن و ارزش های Aesop را پرورش دهیم و با هم این برند را به ارتفاعات جدیدی برس،م.

WWD: L’Oréal چگونه شبکه ،ده فروشی Aesop را توسعه خواهد داد؟

CC: Aesop در حال حاضر حدود 400 نقطه فروش در سراسر قاره آمریکا، اروپا، استرالیا، نیوزیلند و آسیا دارد، با ردپایی نوپا در چین، جایی که ما دو فروشگاه در شانگهای داریم. L’Oréal Luxe این ردپای را پرورش می دهد و فرصت های جدید را رشد می دهد و در عین حال به مراقبت از برند ادامه می دهد.

WWD: آیا L’Oréal به ،ید در بخش زیبایی لو، ادامه خواهد داد؟

CC: ما همیشه به دنبال و ارزیابی فرصت‌های عالی برای اطمینان از داشتن بهترین و مرتبط‌ترین مجموعه از برندهای لو، هستیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/loreal-aesop-acquisition-1235604239/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با