چاهی برای باز کردن اقامتگاه های میامی – WWD


مقصد سلامتی The Well روز پنجشنبه گفت که اولین پایگاه مس، خود را در جزایر خلیج هاربر، میامی، در دسامبر 2024 با همکاری Terra، یک شرکت توسعه املاک مستقر در میامی، افتتاح خواهد کرد. این اعلامیه پس از افتتاحیه اخیر لوکیشن چهارم The Well و دومین همکاری با Auberge در استراحتگاه Chileno Bay در لوس کابوس، مکزیک منتشر شد.

چاه که دارای پاسگاه‌هایی در فلاتیرون، شهر نیویورک است. واشنگتن، کانکتیکات؛ لوس کابوس، مکزیک، و پرز زلدون، کاستاریکا، دارای 9 مکان جدید از جمله این مفهوم چند منظوره است. این به دنبال رشد 158 درصدی سال به سال برای این برند است.

جزایر ول بی هاربر، که این برند از آن به ،وان “اولین اقامتگاه های سلامتی کاملا یکپارچه” یاد می کند، همچنین دارای فضاهای اداری است که شامل غلاف های کار به سبک گلخانه ای و یک مرکز سلامتی جامع است. این مکان 6 طبقه با مساحت 250000 فوت مربع شامل 54 اقامتگاه، یک مرکز سلامت و تن، اندام به مساحت 13000 فوت مربع، یک رستوران و دو عرشه پشت بام با است، و فضای استراحت خواهد بود. اقامتگاه ها و اعضای The Well می توانند از این فضاهای اضافی لذت ببرند (،نان محلی میامی واجد شرایط عضو شدن خواهند بود).

رندر جزایر ول بی هاربر.

مساحت هر واحد مس، بین 924 تا 3291 فوت مربع خواهد بود و دارای پنجره‌های محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش، آب‌پاش‌کننده Zip HydroTap Arc، مخلوط‌کن داخلی Vitamix، ماشین ظرف‌شویی ارگونومیک، باغ گیاهان دارویی، گوشه‌های مدیتیشن ذن با تشک یوگا، زفوس مدیتیشن، وان گردابی، دوش آبشار آبگرم لنفاوی دورنبراخت (که شامل یک نیمکت سنگی گرم شده، ستون فقرات و جت‌های نیمکتی است) و روشویی نوردرم، با نور قرمز تمام بدن. از یک تا چهار اتاق خواب، اقامتگاه ها از 1.3 میلیون دلار شروع می شود.

رندر جزایر ول بی هاربر.

مرکز تن، اندام و تن، اندام شامل یک نوار روپوش، حمام، اتاق بخار هالوتراپی، گنبد مادون قرمز و سونا و اتاق های درم، برای خدماتی مانند ماساژ و صورت، از جمله دیگر خدمات مراقبت از خود منحصر به فرد است. رویدادها، وعده های غذایی و سایر خدمات نیز به صورت دوره ای به ،نان ارائه می شود.

این افزوده به مجموعه The Well با هدف ارائه یک تجربه سلامت کامل به مصرف کنندگان است.

کین سرهان، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق The Well، در بی،ه ای گفت: «با توجه به سلامتی ما بیش از هر زمان دیگری، ما می خواستیم یک فروشگاه یک مرحله ای برای سلامتی ایجاد کنیم که در آن مردم بتوانند به طور کامل خود را در سلامت غرق کنند.

این توسعه املاک و مستغلات همچنین پاسخی به تقاضای مصرف کنندگان برای اقامتگاه های لو، در ج، فلوریدا است.

جزایر ول بی هاربر تقاضای فزاینده برای زندگی لو، و فضای تجاری بوتیک را برآورده خواهد کرد، زیرا ،نان و شرکت های بیشتری به ج، فلوریدا جذب می شوند و در عین حال خیابان اصلی محبوب کین کورس جزایر خلیج هاربر را احیا می کنند. دیوید مارتین، مدیر اجرایی Terra، در بی،ه‌ای گفت: Terra سابقه طول، در افزایش جوامع در سراسر فلوریدا ج،ی دارد، و ما خوشحالیم که همین کار را برای روستای Bay Harbor Islands انجام دهیم.

ساخت و ساز در محل جدید در سال جاری آغاز خواهد شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/the-well-will-open-first-residential-location-december-1235514299/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با