پینچ ولو ، انواع پینچ ولو ، فروش پینچ ولو ، پینچ ولو نیوماتیک تفکو | کسری ساران

پینچ ولو ، انواع پینچ ولو ، فروش پینچ ولو ، پینچ ولو نیوماتیک تفکو | کسری ساران

همچنین، به صورت دوره‌ای یا البته به صورت منظم، پینچ ولو باید مورد ارزیابی قرار گیرد تا از خرابی آن جلوگیری شود. در صورت بروز مشکلاتی مانند عدم عملکرد پینچ ولو، ابتدا باید سیستم حجمی بررسی شود. استفاده از کلید نجات برای تطابق حجمی و تخلیه حجمی، می تواند به طور قابل توجهی به رفع اشکال کمک کند. در صورت عدم حل مشکل، پینچ ولو باید به طور مستقیم با دستگاه کنترل جریان وصل شود و تنظیمات دستگاه کنترل جریان برای بهبود عملکرد پینچ ولو باید تکمیل شود.

  • اجزای تشکیل دهنده در آن ها شامل سه بخش بدنه،غلاف و سیستم تحریک می باشد که از بین این اجزا به غیر از غلاف بقیه با سیال در تماس نمی باشند.
  • همانطور که گفتیم پینچ ولو و بسیاری از شیر های صنعتی در اجزا و قطعات تشکیل دهنده مشترک می باشند که شامل بدنه ، بونت ، تریم یا اجزای درونی ، اکتیوتر ، پکینگ می باشند.
  • با به کار گیری پینچ ولو نه تنها فعالیت‌های صنعتی از نظر مدیریت جریان هوا کنترل شده، بلکه همچنین می‌توان از انحلال پیچیدگی‌های بیشماری در صنعت خود جلوگیری کرد.
  • امکانات مدیریتی و تنظیمات پینچ ولو نقش مهمی در سیستم های تصویری دارد.

همچنین، پینچ ولوهای باز در سیستم بازدهی و فرآوری زبری دارایی‌های معدنی مانند مس، سرب، طلا و نقره نیز به کار می‌روند. در این صورت، پینچ ولوها به یک پمپ هیدرولیکی متصل شده و با به‌کارگیری فشار مشخص، جریان مواد را کنترل می‌کنند. شیرهپینچ معمولاً برای شروع، تنظیم و توقف جریان محصول با استفاده از یک لوله یا آستین استفاده می شوند. پینچ ولوها به گونه ای طراحی شده اند که مزایای گسترده ای را ارائه می دهند. با توجه به اینکه عملگر این شیر به طور کامل از سیال جدا میشود، این شیر برای کاربردهایی که خوردگی یا آلاینده های فلزی ممکن است مشکل ایجاد کند انتخاب خوبی است.

پترو تجارت ماهور ارائه دهنده بهترین محصولات و خدمات می باشد .

گستره این محصولات از سایز 50 میلی متر تا 350 میلی متر بوده و دماهای 50- درجه سانتی گراد تا 160 درجه سانتی گراد را تحمل می کنند و همچنین فشار قابل اعمال به این محصولات از 0 تا 16 اتمسفر می باشد. پینچ ولو از جمله تجهیزات کنترلی می باشد که در صنایع مختلف با قرار گرفتن در مسیر خطوط انتقال به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان در سیالات ساینده و خورنده،پودر ها،ذرات گرانول و … به کار برده می شود. این شیرها از جمله ساده ترین نوع ولو طراحی شده در صنایع می باشد که از آن ها در مواردی استفاده می شود که سیال سخت و دارای سایندگی و خورندگی باشد و استفاده از ولو های معمولی امکان پذیر نباشد. اجزای تشکیل دهنده در آن ها شامل سه بخش بدنه،غلاف و سیستم تحریک می باشد که از بین این اجزا به غیر از غلاف بقیه با سیال در تماس نمی باشند. پینچ ولو از جمله تجهیزات کنترلی می باشد که در صنایع مختلف با قرار گرفتن در مسیر خطوط انتقال به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان در سیالات ساینده و خورنده،پودر ها،ذرات گرانول و … به کار برده می شود.

پینچ ولو انتخاب مناسبی است؟

این تجهیز به راحتی قابل ساخت و نصب است، بنابراین پیاده سازی آن در سیستم های خط لوله بسیار سریع و ساده می باشد. پینچ ولو همچنین به محیط کمک می کند تا قابلیت تعمیر و نگهداری را به سیستم های خط لوله خود اضافه کند. اگر قصد مشاوره یا خرید انواع لوله و اتصالات را دارید با ما تماس بگیرید.

شیر هواکش را ببندید و فشار تست را با 1.5 برابر درجه شیر در طول مدت اعمال اعمال کنید. در سایزهای یک تا 6 اینچ بدنه بسته میباشند و همبدنه آلومینیوم وهم بدنه چدنی موجود میباشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فنی مهندسی آتور صنعت داتیس اسپادانا است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار