پلتفرم مد آنلاین Musinsa برند لوازم آرایشی Oddtype را با هدف مخاطبان Gen Z راه اندازی کرد


چه؟ Musinsa از برند لوازم آرایشی Oddtype با گواهی گیاهخواری رونمایی کرده است که هدف آن تقویت سبد تجاری خود است.

جزئیات پلتفرم مد آنلاین این مجموعه را با دو محصول برای لب ها راه اندازی کرده است و دو مورد دیگر نیز در نیمه اول سال اعلام می شود.

چرا؟ Musina که مخاطبان هدف Gen Z را هدف قرار می دهد، از ریشه های مد خود با این پیشنهاد تکامل می یابد.

یکی از مقامات Musina گفت: “ما می خواستیم یک نام تجاری جدید ایجاد کنیم که منحصر به فرد بودن را دنبال کند، چیزی که از کلیشه ها فاصله بگیرد. لوازم آرایشی یک تجارت گسترده مد است. مانند نحوه رشد Musinsa با برندهای خیاب، معمولی در بازار مد اشباع شده، ما می د،م که بازار ویژه ای برای ،، که به دنبال لوازم آرایش جدید هستند وجود دارد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/online-fa،on-platform-musinsa-launches-cosmetics-،nd-oddtype-aimed-at-gen-z-audience/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با