وسایل مورد نیاز دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن

در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد. در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند. در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. همچنین سه فروشگاه واقع در بازار تهران موظف به ارائه مواد و تجهیزات با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه به فارغ التحصیلان نیل آکادمی می باشند و فارغ التحصیلان می توانند در صورت تمایل پس از تحقیقات خود از آنها خرید کنند. ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید. نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید.

  • این روش شاید سرعت عمل بالایی داشته باشد اما استحکام و ماندگاری کمی دارد و ضمنا امکان هواگیری در این روش در ناخن ها بسیار زیاد است.
  • بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید.
  • به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند.
  • بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید.

کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید. از ویژگی های بسیار محبوب این نوع کاشت سریع انجام شدن آن است که به لطف استفاده از قالب مرحله سوهان کشی را تقریبا حذف می کند. شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند.

چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟

مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید. بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید. و اما می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش ماجرای کاشت ناخن مشکی و ترکیب آن با رنگ قرمز. قرمز و مشکی جزء رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده هستند که ترکیب آن‌ها در کنار هم استایل خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. برای استفاده از این دو رنگ در کنار هم انتخاب‌های بی‌نهایتی دارید.

انواع روش های کاشت ناخن

از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. مدل‌های مختلفی از دیزاین با کاشت ناخن مشکی وجود دارد که در این مطلب به بررسی و آموزش برخی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها پرداختیم. اگر شما هم ایده جدیدی از کاشت ناخن مشکی دارید، آن را با ما و سایر کاربران از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

مانند تصویر نمونه، می‌توانید روی یک یا دو ناخن دست‌تان لاک به رنگ طبیعی بزنید. سپس با لاک مشکی روی آن طرح‌هایی ایجاد کرده و از ورق طلا به سلیقه خود استفاده کنید. این روش دوام و استحکام بالایی دارد و جزو متداول ترین روش های کاشت می‌باشد.

برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشـت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند یکی از مزایای این کار می باشد. یک حوله را به مدت یک تا دو دقیقه در آب قرار دهید، سپس آن را باز کنید و یک طرف آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید. پس از آن می‌توانید روغن کوتیکول را به آرامی به ناحیه اطراف هر ناخن اعمال کنید. پوشش پلاستیکی و حوله گرم موجب ایجاد گرما می‌شوند که فرایند جدا کردن ناخن مصنوعی را تسریع می‌کند.