هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان

به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. که نتایج کلی استفاده از رادیو فرکانسی این است که پوست آن ناحیه که مورد استفاده از هندپیس RF دستگاه قرار گرفته لیفت می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد پس ار اف یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک ها. این روش از آب و اکسیژن برای کسب نتایج موثر استفاده می کند بنابراین، زمانی که به لایه عمقی پوست نفوذ می کند هیچ دردی تولید نمی شود. همچنین، زمانی که در تماس مستقیم با بافت زیرپوستی قرار می گیرد با پوست واکنش نمی دهد و به ریز گردش خون کمک می کند.

  • در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود.
  • در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد.
  • دستگاه هیدروفیشیال چندین جزء فرعی دارد که هر کدام یک عملکرد ویژه ارائه می دهند.
  • گاهی اوقات ممکن است مشکلات پوستی ناشی از مصرف بالای محصولات آرایشی باشند.
  • سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند.

با این روش مواد مغذی ضروری که شامل آبرسان ها و انواع آنتی اکسیدان ها میشوند، به منافذ پوست تزریق میشود. نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد. به عنوان مثال موادی که برای از بین بردن آکنه مورد استفاده قرار می گیرند با مواد مخصوص برای رفع چین و چروک متفاوت هستند. نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود. تجهیزات زیبایی هیدروفیشیال نوعی نوآوری در زمینه پزشکی و زیبایی است که انواع روش های تمیز کردن، لایه برداری، استخراج و آبرسان و لیفتینگ را با هم ترکیب کرده است.

هیدرودرم صورت چه فوایدی دارد؟

این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند. در روش هیدرو میکرودرمابراسیون از نوک لایه برداری هیدرو برای افزایش پاکسازی پوست و آماده سازی پوست برای درمان اضافی استفاده می شود. این روش عمدتا برای لایه برداری پوست و افزایش گردش خون استفاده می شود.

هیدروفیشال بهتر است یا میکرونیدلینگ |مقایسه دستگاه هیدروفیشیال با دستگاه میکرونیدلینگ

سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند. همچنین این مکش ملایم بر روی پوست خاصیتی مانند ماساژ ایفا کرده و افزایش گردش خون در ناحیه صورت را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان‌ها، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند.

قطعا بهری بری از دستگاه لیزر موهای زائد در این زمینه کمک شایانی به شما خواهد کرد. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید. این دسته با ترکیب جوهر، اکسی هیدروژن تولید کرده که می تواند با تزریق فشار بالا به سرعت به داخل درم نفوذ کند و به پاکسازی و آبرسانی بافت صورت بپردازد. شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد.