هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان

روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند.

  • دلایل زیادی برای پذیرش این روش وجود دارند، ولی دلایل کمی برای متقاعد ساختن مردم برای ادامه این درمان وجود دارد.
  • Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند.
  • اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد.
  • می‌توانیم مرهم های خانگی را امتحان کنیم، ولی آنها فقط برای مشکلات جزئی سودمند خواهند بود و برای تاثیر نیازمند زمان هستند.

با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. روش رادیو فرکانسی RF برای کسانی که مشغله کاری زیادی دارند نیز هم خیلی عالیه چون کلا یک ساعت از وقتتون رو میگیره و بعد از اون نتایج استفاده از امواج رادیو فرکانسی رو میبینید. با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند.

۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند.

اقدامات درمانی که همزمان با انجام هیدروفیشیال صورت می‌گیرد

آنها قطعا پوستتان را درمان خواهند کرد ولی قبل از آن، باید چندین آزمایش انجام دهید تا نوع مشکل پوستتان آنالیز شود. سپس، پزشک داروهایی تجویز می کند که روز به روز افزایش یافته و در نهایت، اقدام به محدودیت غذاهای مورد مصرف تان خواهد کرد. التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند. از این ماسک برای انجام نور درمانی استفاده می شود که هر رنگ باعث یک عملکرد است . با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد. مصرف هرگونه کرم استروئیدی را حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از انجام این روش درمانی به تاخیر بیندازید.

دستگاه چند کاره زیبایی و جوانسازی

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک ال ای دی می باشد. این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار . همین ویژگی محصول، یعنی جای دادن 7 کاربرد متنوع در یک دستگاه، آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های زیبایی در دنیا تبدیل کرده است.

دستگاه هیدروفیشیال هات بابل 7 کاربرد مختلف داشته و در زمینه زیبایی پوست بسیار موثر و کاربردی می باشد. به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد. اما با این حال ممکن است، برخی از افراد پس از انجام این روش درمانی روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنند یا این که احساس نمایند که پوستشان کمی حساس شده باشد. اما باید بدانید که همه این علائم هم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین می روند. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است.

شما باید از مراحل ارائه شده بوسیله محصول پیروی کنید یا به دنبال کمک تخصصی باشید تا از صدمات بیشتر به پوستتان جلوگیری کنید. پالایش پوست توسط استخراج ناخالصی ها بوسیله نوک جذب پوستی مبتنی بر خلاء انجام می شود در حالی که بطور همزمان پوست سالم را با سرم فعال شستشو می دهد. این دستگاه بصورت عمقی پوست را تمیز می کند، بطور کامل آن را لایه برداری می کند و محافظت آنتی اکسیدان ارائه می دهد. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود. این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد. برای آگاه شدن از قیمتدستگاه هیدروفیشیال 7 کارهو دریافت آخرین شرایط فروش با کارشناسان ایلیاطب تابان تماس حاصل فرمایید.