همه چیز درباره حرکت بعدی بری بک، بنیانگذار Bluemercury، یکنواخت – WWD


بری بک چشم تیزبین خود را برای یافتن فرصت به مقوله جدیدی می برد.

بک، یک کارآفرین باتجربه که یکی از بنیانگذاران Bluemercury در سال 1999 بود، جایگاه خود را در آ،ین سرمایه گذاری خود پیدا کرده است. Evenly که در سال 2020 راه اندازی شد، بیماران و دندانپزشکان را به متخصصان اینویزیلاین برای درمان های ارتودنسی متصل می کند.

“من فرصتی برای تجربه بهتر و مجلل تر با تلاش دیدم، کاری که ما با Bluemercury انجام دادیم. بک به WWD گفت: این ادامه دیدگاه من است. من همچنین فکر می‌کردم که فرصتی برای دموکراتیک ، این خدمات وجود دارد و رفتاری فوق‌العاده برای مشتریان در سراسر کشور به ارمغان می‌آورد.»

فرصت گسترده است. بک اشاره کرد که 237 میلیون نفر در سال گذشته به دندانپزشک خود مراجعه ،د، اما کمتر از 80 درصد از شهرستان های آمریکا حتی یک متخصص ارتودنسی دارند. از بین ،، که آنها را می بینند، 70 درصد افراد از درمان سود می برند.

بک، پس از ،وج از Bluemercury پس از فروش آن به Macy’s Inc. در سال 2015، یک استودیوی ارتودنسی را در واشنگتن دی سی راه اندازی کرد. همه بیماران خود را به من ارجاع می دادند. «بنابراین، به آنها گفتم که می‌توانم پلتفرمی بسازم که شما بتو،د این بیماران را در مطب آنها بدون ارجاع آنها درمان کنید. من در 9 ماه 60 دندانپزشک ثبت نام کردم و بقیه تاریخ است.

Evenly اکنون در 300 مطب دندانپزشکی فعالیت می کند و بک مدل ،ب و کار خود را “،ب و کار به تجارت به مصرف کننده” توصیف می کند. در آن دفاتر، “ما هماهنگ کننده های درمان متخصص خود را اعزام می کنیم، بیماران را اسکن می کنیم، و سپس گزینه های درمان و پرداخت را ارائه می دهیم. سپس، ما از برنامه خود برای ردیابی این بیماران و مدیریت درمان آنها از راه دور، هر هفته استفاده می کنیم.

پاسخ جامعه دندانپزشکی مثبت بوده است. بک گفت: “این باعث می شود درآمد آنها در داخل خانه حفظ شود، به جای ارجاع آن.” دندانپزشکان برای پذیرش یکنواخت انگیزه زیادی دارند و به همین دلیل است که ما خیلی سریع در حال رشد هستیم.

بک ارتودنسی را به ،وان یک مقوله رو به رشد در سلامتی می داند. همانطور که گزارش شده است، مراقبت از دهان نیز در صنعت زیبایی به دست آورده است. او گفت: «افرادی که توانایی پرداخت آن را دارند بر سلامت و تندرستی خود تأکید دارند. «این تقریباً یک نماد وضعیت است… من بسیار شیفته این تقاطع جدید زیبایی، تندرستی و سلامتی هستم. و بعد از کووید هم شتاب گرفته است[-19]”

بک اخیراً توسط دانشگاه کرنل مورد تقدیر قرار گرفت و از سوی دانشگاه کرنل به ،وان کارآفرین سال 2023 انتخاب شد. اصولی که او با Bluemercury به آن پایبند بود، همچنان در چشم انداز امروزی که او ،ب و کار Evenly را رشد می دهد، پابرجاست.

او گفت: “شما یک کارآفرین هستید، باید وارد شوید و ،ب و کار خود را شروع کنید.” از قضا، زم، که ما راه اندازی کردیم، Bluemercury یک شرکت فقط اینترنتی بود. ما در نهایت یک کار کامل در مورد چهره انجام دادیم و وارد تجارت فروشگاه شدیم.» “شما باید شروع کنید، مسیر خود را تغییر دهید و هرگز ویرایش را متوقف نکنید.”

با وجود موفقیت Evenly، او هیچ برنامه ای برای ،وج در آینده قابل پیش بینی ندارد. او گفت: «من آ،ین شرکتم را فروختم. زم، که در حال ساختن شرکت خود هستید، یک سازنده در خود ایجاد می کنید. من عاشق ایجاد ،ب و کار، حل مشکلات برای مشتریانم هستم و به ساختن شرکت بسیار علاقه مند می شوم. ایده ،وج از ،ب و کار چیزی نیست که امروز به آن فکر می کنم. ما هنوز در مرحله رشد هستیم ما 300 مکان داریم. فکر کنم به 10000 برسم. بنابراین من کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و میلیون ها مشتری برای خدمت رس، دارم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/bluemercury-cofounder-barry-beck-next-move-1235544092/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با