همه معاملات M&A زیبایی 2023 – WWD


M&A زیبایی در سال 2023 در حال حاضر شروع خوبی دارد.

با وجود نگر،‌هایی که ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود، انبوهی از معاملات سال را آغاز کرد، پروکتر اند گمبل قراردادی را برای ،ید Mielle، یک برند مراقبت از موی بافت‌دار با پایه سیاه، با مبلغی نامشخص امضا کرد، در حالی که صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر L’Oréal BOLD، این قرارداد را امضا کرد. فعال، سرمایه گذاری های اقلیت در توسعه دهنده متاورس فرانسوی Di،al Village و سازنده خالکوبی موقت Prinker Korea Inc.

در اینجا لیستی از تمام ،یدها و سرمایه گذاری های زیبایی تا کنون در سال 2023 آمده است:

فوریه

Unilever فروخته است آرام بخش تجارت در آمریکای شمالی به Yellow Wood Partners، یک شرکت سهام خصوصی. شرایط معامله اعلام نشده است. در خارج از ایالات متحده و کانادا، یونیلور مالکیت برند را حفظ خواهد کرد.

مایلی سایرس بر روی برند خودبرنزه کننده Dolce Glow سرمایه گذاری کرده است و با موسس آن ایزابل ویتا همکاری می کند.

Symrise به اقلیت علاقه نشان داد سینرژیو، یک شرکت بیوتکنولوژی اسرائیلی که در توسعه راه حل های طبیعی و پایدار برای استفاده در فناوری پیشرفته مبتنی بر گیاهی که برای محصولات کالاهای مصرفی به کار می رود، تخصص دارد. Symrise شرایط مالی این معامله را اعلام نکرد، اما گفت که این امکان را دارد که ا،ریت سهام سرمایه سهام Synergio را در آینده به دست آورد.

ژانویه

برند استرالیایی مراقبت از پوست سر استراند سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری از Unilever Ventures را تضمین کرد.

آرایش ماریو سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری رشد اقلیت را از Provenance، یک شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی متمرکز بر مصرف‌کننده، و Silas Capital، یک شرکت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حال رشد، دریافت کرد.

سیزده لونپلتفرم زیبایی فراگیر که توسط Nyakio Grieco و Patrick Herning تأسیس شد، با مشارکت جدید The BrainTrust Fund، 8 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری بذر به علاوه جمع آوری کرد.

به ،وان زیبایی، یک سرمایه گذاری مش، بین آلن و جوی شامه، بنیانگذاران Elf Beauty، و خانواده ازراک، که قبلاً یک تجارت لباس خواب را اداره می ،د و می فروختند، برند Bliss World با تمرکز بر پوست و الهام از اسپا را به فهرست خود اضافه کرده است. تنوع بخشیدن به مجموعه خود در مراقبت از پوست خط برند فعلی آن متشکل از Laura Geller Beauty، Julep Beauty، Mally Beauty و Cover FX است. قبلاً متعلق به L Catterton بود.

گلمسکواد، پلتفرم دیجیتالی که به کاربران امکان می دهد با متخصصان زیبایی مانند آرایشگران، هنرمندان آرایش و تکنسین های ناخن ارتباط برقرار کنند، سرمایه گذاری اقلیت از Boat،use Capital دریافت کرد.

Coty Inc. و جیل ساندر قرارداد مجوز خود را تمدید ،د. شرایط این معامله فاش نشده است، اما کوتی در بی،ه ای آن را “مشارکت طول، مدت بین دو شرکت” خواند.

تامین کننده عطر و طعم آلم، Symrise در دور سرمایه گذاری سری A شرکت کرد Ignite Venture Studios، که سرمایه گذاری های نوپا مرتبط با زیبایی، سلامت و تندرستی را ایجاد و در آن سرمایه گذاری می کند. این است که در ایالات متحده است شرایط سرمایه گذاری فاش نشد.

P&G Beauty ،یداری کرده است میل ارگ،کs، یک برند مراقبت از موی بافت‌دار با پایه سیاه، با مبلغی نامشخص، با تاکید بنیانگذاران بر این که این معامله در دسترس بودن محصولات را افزایش می‌دهد و هیچ برنامه‌ای برای تغییر فرمول‌ها وجود ندارد.

تولید کننده بسته بندی آمریکایی GPA Global ،یداری کرد گروه کاسفیبل، سازنده بسته بندی های لو، تبلیغاتی، هدایای لو، و راه حل های تجاری در فرانسه. شرایط مالی این معامله، که به GPA ردپای قوی اروپایی می بخشد، فاش نشد.

L’Oréal سهام اقلیت در خالکوبی موقت را تصاحب کرد شرکت پرینکر کره از طریق صندوق سرمایه گذاری شرکتی BOLD.

گلوبارکه به‌خاطر صورت 30 دقیقه‌ای و 65 دلاری‌اش شناخته می‌شود، 10 میلیون دلار بودجه سری A دریافت کرده است. این دور توسط Peterson Partners، یک شرکت مستقر در سالت لیک سیتی که سرمایه‌گذاری‌های آن شامل Allbirds، Solidcore، Bo،os، Rails Clothing و Madison Reed بوده، رهبری شد.

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر L’Oréal BOLD و شورای مد بریت،ا از جمله شرکت کنندگان در دور بودجه 4 میلیون دلاری برای توسعه دهنده فرانسوی متاورس بودند. دهکده دیجیتال.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/beauty-merger-acquisition-investment-deals-2023-1235529143/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با