همانطور که شرکت های زیبایی برای مقررات جدید آماده می شوند، در اینجا آنچه باید بدانید – WWD


کلی A. Bonner، یکی از همکاران شرکت حقوقی Duane Morris در مورد قانون مقررات نوسازی لوازم آرایشی گفت: “این نشان دهنده یک تغییر دریا است.”

این حکم که در اوا، سال گذشته توسط کنگره تصویب شد، این حکم که در صنعت به ،وان MoCRA شناخته می‌شود، اولین تغییر اساسی قانونی در قانون غذا، دارو و لوازم آرایشی در رابطه با مقررات لوازم آرایشی از زمان تصویب FDCA در سال 1938 است.

اگرچه آن‌طور که برخی انتظار داشتند دور از دسترس نیست، اما ،وان این است که کنگره به سازمان غذا و دارو دستور داده است تا فعالیت‌های نظارتی بیشتری در صنعت آرایشی و بهداشتی انجام دهد.

Bonner گفت: “این تعهدات جدید قابل توجهی را برای شرکت های لوازم آرایشی، به ویژه تولید کنندگان، بسته بندی ها و توزیع کنندگان ایجاد می کند.” “مصرف کنندگان واقعاً ذینفعان این امر هستند… این بدان م،است که مصرف کنندگان اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتی که استفاده می کنند دریافت خواهند کرد.”

در میان تغییرات، کارگروه محیط زیست، یک سازمان غیرانتفاعی، اعلام کرد که شرکت ها م،م خواهند بود ایمنی محصولات خود را ثابت کنند و به FDA اجازه می دهند تا سوابق مرتبط را در زم، که سلامت مصرف کنندگان در خطر است، بررسی کند.

به ،وان بخشی از این، شرکت های لوازم آرایشی باید در FDA ثبت نام کنند، محصولات و مواد تشکیل دهنده و همچنین آ،ژن های عطر را گزارش کنند، شیوه های تولید خوب را اتخاذ کنند و عوارض جانبی جدی ناشی از استفاده از محصولات را ظرف 15 روز گزارش کنند.

شرکت ها همچنین م،م خواهند بود محصولات مراقبت شخصی ساخته شده با تالک را از نظر آزبست آزمایش کنند، در حالی که FDA سایر اختیارات نظارتی برای لوازم آرایشی، از جمله فراخوان سفارش ها را دریافت می کند و این اختیار را دارد که ثبت شرکت را به حالت تعلیق درآورد.

آزبست در برخی از محصولات آرایشی در Claire’s در سال 2019 یافت شد، اما در آن زمان FDA فقط می توانست به مصرف کنندگان توصیه کند از آنها استفاده نکنند. سال بعد، جانسون اند جانسون اعلام کرد که فروش پودر بچه بر پایه تالک جنجالی خود را در ایالات متحده و کانادا پس از هزاران شکایت از سوی بیماران سرط، که ادعا می‌کرد تالک استفاده شده توسط این شرکت در محصول پودر بچه‌اش آلوده شده است، متوقف می‌کند. آزبست برای سال ها، به طور بالقوه باعث سرطان تخمدان در مصرف کنندگان ناخواسته می شود. امسال، این شرکت متعهد شد که استفاده از نشاسته ذرت را در تمام پودرهای بچه که در سطح جهان استفاده می کند، آغاز کند.

اسکات فابر، معاون ارشد امور ،تی در EWG گفت: «اگرچه برای اطمینان از ایمنی مواد شیمیایی مورد استفاده در لوازم آرایشی به موارد بیشتری نیاز است، اما این به روز رس، یک گام خوشایند در مسیر درست است. مصرف کنندگان، نه فقط FDA، اطلاعات بیشتری در هنگام ،ید لوازم آرایشی خواهند داشت، زیرا آ،ژن های عطر اکنون بر روی بر،ب محصولات موجود خواهند بود.

در حالی که برخی از این موارد، از جمله اختیار فراخوان اجباری، باید در سال آینده اجرا شود، سایر مقررات به مدت سه سال اجرایی نمی شوند.

طبق گفته Bonner، شرکت‌ها باید در بالای لیست کارهای خود، برای ثبت امکانات در FDA آماده شوند و لیست محصولات و اطلاعات مواد تشکیل دهنده شامل محل سازنده و مواد تشکیل دهنده هر عطر یا طعم را به FDA ارسال کنند.

یک نکته در مورد آن این است که شرکت ها م،م به ارائه این اطلاعات به FDA خواهند بود. با این حال، ،وماً به این م،ی نیست که این اطلاعات محرمانه باقی بماند زیرا در ایالات متحده می‌تو،د اطلاعاتی را از FDA بر اساس درخواست‌های قانون آزادی اطلاعات دریافت کنید.» بنابراین ممکن است این لیست مواد تشکیل دهنده محصولات بتواند به اطلاعات عمومی تبدیل شود… مگر اینکه تحت پوشش یک معافیت و، به ویژه معافیت اسرار تجاری باشد.»

پودر بچه جانسون و جانسون

جانسون و جانسون فروش پودر بچه بر پایه تالک خود را در ایالات متحده و کانادا متوقف ،د.

جاستین سالیوان/گتی ایماژ

از MoCRA، شورای محصولات مراقبت شخصی، سازمان تجارت صنعت، گفت:[Its] تصویب یک تلاش واقعاً دو حزبی بود که اعضای کنگره را گرد هم آورد…. برای پیشبرد اصلاحات نظارتی فدرال مبتنی بر علم. PCPC این لحظه تاریخی را با ارائه دیدگاه صنعت به FDA در حالی که آژانس مقررات اجرایی را توسعه می دهد، ملاقات می کند. PCPC همچنان به حمایت از FDA در مأموریت بهداشت عمومی خود متعهد است زیرا آژانس برای اجرای این قانون جدید تلاش می کند.

اما بسیاری معتقدند که هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود.

در حالی که جن لی، مدیر ارشد تاثیر در Beautycounter، از این مقررات به ،وان یک “حرکت بزرگ” استقبال کرد که صنعت را در مسیر درست هدایت می کند، او اظهار داشت که همیشه کار برای انجام دادن وجود دارد.

“مفادات محصولات مراقبت شخصی به FDA اجازه می دهد تا سوابق ایمنی مواد شیمیایی نگران کننده را بررسی کند، اما لازم نیست این کار را انجام دهد. او به Beauty Inc گفت: “وظیفه استفاده از محصولات ایمن تر نباید بر عهده مصرف کننده باشد.” باید با سازنده یا برند باشد.»

کن کوک، رئیس و بنیانگذار EWG، گفت که کار ممنوعیت یا محدود ، مواد شیمیایی اکنون به عهده ایالت ها خواهد بود. «مفاد لوازم آرایشی در لایحه هزینه های پایان سال، توانایی ایالت ها را برای ممنوعیت مواد شیمیایی سمی از لوازم آرایشی حفظ می کند، همانطور که کالیفرنیا، ک،ادو و مریلند اخیراً انجام داده اند. برخی از افراطی‌ترین صداها در صنعت لوازم آرایشی و همسفرانشان می‌خواستند قدرت‌های ،تی را از بین ببرند، اما EWG بر حفظ توانایی ایالت‌ها برای ممنوع ، یا محدود ، مواد شیمیایی نگران‌کننده اصرار داشت.

همچنین هنوز قو،نی در سطح صنعت وجود ندارد که محصولی با بر،ب “تمیز” چه چیزی باید داشته باشد، که موضوع دعوای حقوقی مداوم علیه Sep،ra است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/as-beauty-companies-prepare-for-new-incoming-regulations-heres-what-to-know-about-mocra-1235511678/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با