هد اند شولدرز با اولین شامپو شوره سر 9 ماده ای مینیمال می شود – WWD


برای Head & S،ulders، کلید باز ، قفل بیشتر در عرصه مراقبت از شوره سر ممکن است استفاده کمتر باشد.

جدیدترین شامپوی این برند که Bare نام دارد، فقط شامل 9 ماده است – که همه آنها به طور هدفمند در جلوی بطری نمایش داده می شوند – و به دنبال برآورده ، تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای فرمول های کاهش یافته است که کارایی آن را به خطر نمی اندازد.

جان براونلی، معاون رئیس بخش هد اند شولدرز گفت: «استفاده از تنها 9 ماده یکی از بزرگترین موانع در مورد اینکه چرا مردم از دارو برای حل مشکل خود استفاده نمی کنند را از بین می برد – آنها مواد شیمیایی بیشتری در موهای خود نمی خواهند. ‘ نمونه کارها مراقبت از مو آمریکای شمالی. ما در این عصر مینیمالیسم هستیم. اگر مواد تشکیل دهنده کمتری در یک محصول وجود داشته باشد، مقدار بیشتری در محصول وجود دارد [the consumer’s] کنترل.”

Bare با قیمت 9.97 دلار به فروش می رسد و در ماه مه در Walmart راه اندازی می شود، با برنامه ریزی برای عرضه به سایر ،ده فروشان در ماه های آینده. این نام تجاری بیش از 100 بار تکرار کرد تا فرمول نهایی شامپو را به دست آورد که از پیریتیون روی به ،وان فعال مبارزه با شوره سر استفاده می کند، در حالی که سایر مواد مانند اسید سیتریک، کوپلیمر آکریلات و پلی کواترنیوم-10 پشت سر هم برای تقویت رشته های سالم کار می کنند.

جنی توماس، کارشناس ارتباطات علمی و مدیر ارشد مراقبت از موی جه، در Head & S،ulders، گفت: «مردم تمایل دارند از شامپوهای شوره سر به صورت واکنشی استفاده کنند، اما خودشان را طوری آماده می‌کنند که مشکل پوست سر برگردد. این برند بر تقویت درک مصرف کنندگان از – و تعهد به – پیشگیری از شوره سر متمرکز است.

«پیشگیری مرز بعدی ماست. مقوله SPF گام های بزرگی در درک اهمیت پیشگیری برداشته است و این یکی از اقدامات بزرگ بعدی برای دسته مراقبت از پوست سر است.

براونلی و توماس در مورد انتظارات فروش Bare اظهار نظری ن،د، اما منابع صنعتی ،ن می‌زنند که شامپوی آزمایش شده بالینی می‌تواند 20 میلیون دلار در سال اول فروش داشته باشد.

اخلاق مینیمالیستی محصول به بسته بندی آن نیز گسترش می یابد.

براونلی گفت: «زیبایی که ما برند Head & S،ulders را با آن می سنجیم در مقابل شامپوهای شوره سر نیست، بلکه در مقابل شامپوهای آرایشی و بهداشتی است. به ،وان)، این نام تجاری ترجیح داد تا 45 درصد کمتر از پ،تیک معمولی استفاده کند، که در نتیجه یک «بطری زیست محیطی» انعطاف پذیر ایجاد کرد که می تواند برای توزیع کارآمد بپیچد.

به مردم نشان می‌دهد که می‌توانند شوره سر را به روشی غیرتهاجمی یا به روشی که از نظر شیمیایی خشن نیست مق، کنند – مراقبت از پوست سر را کمی عادی می‌کند، راهی که Head & S،ulders برای مدت طول، در آن بوده است. براونلی، اضافه کرد که این برند اخیراً با بیل نای (دانشمند، مربی و سنجاق ک، درس علوم دبیرستان ژنرال Z) مشارکت رسانه‌های اجتماعی را برای آموزش توده‌ها در مورد تصورات غلط در مورد شوره سر بسته است.

“آگاهی فزاینده ای وجود دارد که شوره سر یک چیز بسیار رایج است، بنابراین مثل این است که چرا ما نسبت به آن خجالتی هستیم یا طفره می رویم؟ اگر بتو،د آن آموزش را خوراکی و چیزی شبیه به یک ارز فرهنگی واقعی بسازید و ثابت کنید که یادگیری آن سرگرم کننده است – این بسیار موثر است و TikTok به ،وان یک قالب یک مکاشفه واقعی است زیرا به خوبی به توضیح موضوعات به شیوه ای سرگرم کننده و صمیمانه کمک می کند. براونلی گفت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/head-amp-s،ulders-goes-minimalist-with-first-nine-ingredient-dandruff-shampoo-1235637391/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با