چه؟ Shiseido هدف خود را برای رشد بیشتر ،دهفروشی سفر در Hainan، چین به ،وان بخشی از استراتژی میانمدت «SHIFT 2025 and Beyond» اعلام کرده است.
جزئیات استراتژی رشد به دنبال افزایش حضور شرکت در ،ده فروشی مسافرتی در سال 2022 است و درهای جدیدی برای شش برند در شهر بین المللی معاف از مالیات هایکو باز می شود.
به ،وان بخشی از حرکت جدید، Shiseido به تعامل با مصرف کنندگان با “تجارب نوآورانه O2O و ارتقاء سبد خود با تقویت برندهای خود و توسعه محصولات منحصر به فرد سفر برای دستیابی به رشد بیشتر در هاینان” ادامه خواهد داد.
چرا؟ بازار ،دهفروشی سفر با بازگشت مشتریان به سفرهای بینالمللی پس از همهگیری، سرمایهگذاری مجددی داشته است.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/،seido-aims-for-growth-in-hainan-،a-and-travel-retail-business/