نیکول اوستویا کهنه کار زیبایی برند مراقبت از پوست خود را با نام Neon Hippie – WWD راه اندازی کرد


نیکول اوستویا، کهنه‌کار صنعت زیبایی، سال‌ها آموخته‌های خود را گرفته و برند مراقبت از پوست خود را راه‌اندازی کرده است: Neon Hippie. از دوشنبه به طور انحصاری در Neiman Marcus در دسترس بود.

او گفت: «می‌دانم که زیبایی واقعاً شلوغ است، اما احساس می‌کنم که نئون هیپی برجسته است. “این بسیار متمرکز بر مواد تشکیل دهنده و بسیار شفاف است.”

تمام مواد تشکیل دهنده در توضیحات هر محصول در وب سایت برند، neonhippie.com ذکر شده است، اما Ostoya آن را یک قدم فراتر می برد. وقتی بازدیدکنندگان بر روی یک ،صر کلیک می کنند، مزایای آن توضیح داده می شود.

در ریشه، که در بسیاری از محصولات یافت می شود، یک مجموعه اختصاصی “7 Shroom Complex” ساخته شده با چاگا، ریشی، شیتاکه، ترملا، ترامتس ورسیکا،، کوردیسپس و کوپرینوس است.

او گفت: «من شروع به تحقیق در مورد همه این قارچ‌ها کردم و قارچ‌ها واقعاً می‌توانند در طبیعت کاری را انجام دهند که مواد شیمیایی می‌توانند انجام دهند.

به ،وان مثال، شیتاکه می تواند به ،وان یک رتینول عمل کند، “فقط کمی کندتر و طبیعی تر”، او توضیح داد، و ترملا 500 برابر وزن خود رطوبت دارد.

این برند در سال اول 40 میلیون دلار فروش داشته است.

Ostoya یک روغن صورت 125 دلاری را معرفی کرده است (در سایز کوچکتر با قیمت 50 دلار موجود است). سرم اسید هیالورونیک 85 دلاری (با زانتالین برای سفت و چهار نوع اسید هیالورونیک برای رطوبت)؛ سرم ویتامین C 80 دلاری؛ ، پپتید 75 دلاری؛ سرم گل الکتریکی 60 دلاری (بمب مرطوب کننده با روکش روغن)؛ پاک کننده 30 دلاری و درمان لب 25 دلاری. کل خط تولید شده در کالیفرنیا با بسته بندی قابل بازیافت و شیشه از ایتالیا تهیه شده است. طراحی روشن و جسورانه است.

اوستویا گفت: «وقتی جعبه‌ها را باز می‌کنید به شما لبخند می‌زند. “خوشحال است. شیمی مغز یک چیز واقعی است.»

اوستویا 20 سال در Nordstrom گذراند، سپس قبل از شروع تجارت توسعه محصول خود در Benefit Cosmetics کار کرد. او از شیمیدان فلورانس ناچینو، یک همکار قدیمی، برای ایجاد فرمول ها استفاده کرد.

اوستویا گفت: “این برای همیشه در من بوده است.” من فرمول‌ها و محصولات و مارک‌های طراحی زیادی برای افراد دیگر ساخته‌ام، و می‌خواستم یکی را به روشی که فکر می‌کردم درست است انجام دهم. و شاید برای همه راه درستی نباشد، اما برای چیزی که من فکر می‌کردم دنیا در حال حاضر به آن نیاز دارد، راه درستی بود.»

او که در ناپا، کالیفرنیا، “با یک مادر هیپی” بزرگ شد، از جنبش هیپی الهام گرفت. و در حالی که او تصور می کند ،یداران بین 35 تا 55 سال سن دارند، او می بیند که پیام های برند در بین ،یداران جوان تر نیز طنین انداز می شود.

«من احساس می‌کنم همه این ژنرال Zs و Millennials نوعی هیپی‌های عصر جدید هستند – آنها هیپی‌های نئونی هستند. آنها به علم احترام می گذارند، اما هنوز برخی از پایه های قدیمی عشق به یکدیگر، صلح، عشق به زمین را دارند.

در مرحله بعد، او با تیم هشت نفره خود، یک ، دور چشم را در ماه می و همچنین محصولات ضد آفتاب Neon Hippie را معرفی خواهد کرد. یک پاک کننده در پاییز به همراه یک مجموعه جدید در راه است.

او گفت: «ما در حال مراقبت از پوست جامد، آب کمتر هستیم. “فرمول های مشابه اما مسافرت پسند، بسته بندی کوچکتر، قابل پر ،.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/beauty-nicole-ostoya-skin-care-،nd-neon-hippie-1235537605/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با