ناگفته های اکستنشن مژه که به شما نمی گویند مجله اینترنتی مو تن رو

مژه های بلند بسیار جذاب هستند و می توانند توجه همه را به خود جلب نمایند، شاید این موضوع در مردان کمتر فراگیر باشد اما برای زنان زیبایی و فریبندگی بسیار دلچسب و خواستنی خواهد بود. در نتیجه در مواردی که به مژه ها آسیب هایی وارد می شود ناچارا باید به دنبال راه حل این موضوع باشند که بهترین راه حل پیش رو عمل زیبایی کاشت مژه خواهد بود. در تکنیک اکستنشن مژه روسی، بیش از یک مژه روی هر مژه طبیعی استفاده می‌شود.

برای انجام اکستنشن مژه یا کاشت مژه موقت، فرد متقاضی دراز می‌کشد و چشم‌ها را می‌بندد. با استفاده از موچین، انتهای مژه‌های مصنوعی را به چسب آغشته می‌کنند و روی قسمت مورد نظر قرار می‌دهند. متخصصان این کار می‌گویند پس از کاشت مژه مصنوعی، نباید از مداد و ریمل‌های آرایشی استفاده کرد. اگر می‌خواهید مژه‌های مصنوعی‌‌تان فر باشند، قبل از کاشت با متخصصی که قرار است این کار را انجام بدهد، صحبت کنید. اگر از مژه‌های‌تان خسته شدید به هیچ عنوان خودتان اقدام به برداشتن مژه‌ها نکنید. برای این کار هم لازم است تا به کسی که عمل کاشت را برای شما انجام داده مراجعه کنید.

در فرآیند لیفت مژه، هیچ مژه مصنوعی به چشمان‌تان افزوده نمی‌شود. تنها مژه‌های بلند و زیبای شما با کمک مواد مخصوص، فر خواهند شد. پس از آن و در طی 6 هفته، مژه‌های شما بدون نیاز به مواد دیگر، به همان شکل باقی می‌مانند. اگر به انجام این کار علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب «لیفت مژه و نکات مهم آن» را مطالعه کنید. گفتیم که با اکستنشن مژه طوری به‌نظر می‌رسید که انگار ریمل زده‌اید.

خوشحالم که دهه سوم زندگیم رو با تجربه جدیدی مثل نوشتن شروع می‌کنم و همیشه دنبال یه جایی برای پیاده کردن خلاقیت می‌گردم. حیوون‌ها و نقاشی کردن رو دوست دارم و زیبایی رو تو تفاوت‌های رنگارنگ می‌بینم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پد پاک کننده پلک و مژه آیسول، روی تصویر کلیک کنید. – از محصولات روغنی نزدیک چشم ها استفاده نکنید .روغن چسبندگی اکستنش ها را از بین می برد و منجر به ریزش آن ها می شود. – بالش ابریشمی یا ساتن نه تنها از چروک شدن پوست جلوگیری می کند بلکه مانع آسیب رسیدن به مژه ها نیز می شود. – اگر مژه ها خیس شدند بعدازاستحمام کردن با گوش پاک کن آرام آب و خیسی مژها را بگیرید.

برای انجام این کار، باید به یک سالن معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید. در برخی مواقع، پیش از انجام کار باید فرم رضایت نامه اکستنشن مژه را امضا کرده و پس از آن، اجازه دهید که تکنسین کار خود را آغاز کند. خانم‌های زیادی در آرزوی داشتن مژه‌های بلند و سیاه و ضخیم هستند که به سادگی یک پلک زدن، زیبایی خود را به رخ بکشند.

در سال ۱۴۰۲ هزینه‌ی کاشت مژه از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان متفاوت است. این نوع کاشت به دلیل چسبی که استفاده می شود، ماندگاری کمتری دارد. کاشت مژه مصنوعی روش جدیدی است که به شما کمک می کند تا مژه های تان را بلندتر و خوش حالت تر کنید و زیباتر به نظر برسید. تعداد مژه ای که برای هر فرد انتخاب می شود، بستگی به تعداد مژه های خود فرد دارد. اکستنشن یک روش ساده است که نیازی به جراحی تهاجمی نداشته و خطرات عوارض جراحی را نیز به همراه ندارد.

به طور معمول مژه کار روی یک پلک شما از اندازه‌های متفاوت استفاده می‌کند به طوری که گوشه‌های خارجی پلک‌ها مژه‌های کوتاه‌تر و قسمت میانی پلک مژه‌های بلندتری داشته باشد. خیر، کاشت مژه باعث نمیشود که مژه های طبیعی خود را از دست بدهید. این کار عوارض و خطری ندارد ولی توصیه می شود که مراقب باشید تا ۲۴ ساعت پس از کاشت مژه آب به مژه ها نخورد تا چسب آن به خوبی بچسبد و ماندگار شود. استفاده از مواد آرایشی نامرغوب نیز از رایج‌ترین علت‌های آسیب به مژه است. حتما لوازم آرایشی خود را از مراکز معتبر تهیه کنید و از اصالت و کیفیت آن مطمئن شوید.

حتی استفاده از بسیاری از ترکیبات هایپوآلرژنیک همچنان می‌توانند با سنگین کردن یا کشیدن تارهای مژه باعث التهاب یا تحریک بافت شوند. در کاشت مژه (به انگلیسی eyelash transplant)، موها از یک قسمت بدن (معمولا از پشت سر) به پلک بالا یا پایین منتقل می‌شوند. این کار این اطمینان را ایجاد می‌کند که مژه‌ها از نظر ضخامت و طول بلندتر هستند. در کاشت موقت یا به عبارتی همان اکستنشن هزینه ها بر اساس نوع چسب مصرفی و و لوازم مورد نیاز کاشت متفاوت است این در حالی است که برای کاشت دائم مژه عمده هزینه ها به خدمات و تخصص پزشک مربوطه مربوط میباشد. همانطور که اشاره کرده بودیم قیمت کاشت مژه بسته به موقت و یا دائم بودن ان متفاوت است. بر خلاف اکستنشن مژه که هر ۶ تا ۸ هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد، کاشت مژه نتایج دائمی‌تری را تضمین میکند، زیرا نوعی جراحی کاشت مو است.

این روش، داشتن مژه‌های پرپشت و بلند را در بلند مدت تضمین می‌کند. درست است که اکستنشن و کاشت مژه هر دو به هدف افزایش ضخامت و حجم مژه‌ها انجام می‌شوند اما این دو روش با هم تفاوت‌هایی نیز دارند که به آن‌ها می‌پردازیم. در واقع می‌توان گفت اکستنشن مژه‌ها نوعی تقویت حجم مژه‌های طبیعی است اما در فرایند کاشت مژه ما شاهد تولد جدیدی در مژه‌های خود هستیم. از جمله مزایای اکستنشن مژه نسبت به کاشت آن امکان ریووم کردن مژه‌ها در صورت پشیمانی است که در کاشت مژه امکان آن وجود ندارد. پزشک متخصص کاشت مژه را کمتر از دو ساعت و با بیهوشی موضعی بیمار انجام می دهد. در کاشت مژه طبیعی فرد بیمار احساس درد، کبودی و ورم دارد اما این علائم پس از یک هفته با مصرف دارو های ضد درد و استراحت بهبود می یابد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار