نام تجاری خالکوبی موقت با جوهر دنی ریبرندز، خالکوبی های جدید را راه اندازی کرد – WWD


دنی اگنا از همه می خواهد که دلشان را در آستین ببندند. به م،ای واقعی کلمه.

تقریباً هشت سال پس از راه‌اندازی نام تجاری موقت خالکوبی خود، Inked By Dani، بنیانگذار و مدیر اجرایی به دنبال دستیابی به ارتفاعات جدید – و مخاطبان گسترده‌تر – از طریق تغییر نام تجاری شامل طرح‌های جدید خالکوبی و یک طرح رنگی به‌روز و با تن خنثی است. لوگو و تصاویر کمپین

“[This re،nd] ایگنا که اولین طرح‌های Inked By Dani را از اتاق خوابگاهش در دانشگاه کالیفرنیای ج،ی تهیه کرده بود، گفت: «مشتری ما با ما بزرگ شده است. ما چیزی می‌خواستیم که کمی بلندتر به نظر برسد، و بیشتر حسی از نظر ،ت خنثی داشته باشد.»

Inked By Dani خالکوبی موقت.

این برند – که گزارش می‌دهد بیش از 30 میلیون طرح در سال 2022 فروخته است – مجموعه جدیدی از خالکوبی‌های صورت و بدن را راه‌اندازی می‌کند که بیشتر به زیبایی «مینیمالیستی، ظریف» و با قیمت 12.99 دلار در هر بسته به فروش می‌رسد.

«وقتی شروع کردم [Inked By Dani]مطمئناً کمی سرگرم‌کننده‌تر و شیک‌تر بود، اما همانطور که رشد می‌کنیم، محبوب‌ترین طرح‌های ما کلمات و عبارات الهام‌بخش، نقل قول‌های انگیزشی و طرح‌های ساده هستند – چیزهایی که مردم به ،وان یک خالکوبی واقعی می‌خواهند.»

این برند همان رویکرد دقیق را برای ارائه‌های هنر ناخن نوپای خود و فراتر از آن به کار می‌برد.

«چیزی که در پس‌زمینه روی آن کار می‌کنیم، صدور مجوز است. ما چند همکاری در کار داریم که هنر ما را به سایر خطوط تولید و انواع محصولات جدید گسترش می‌دهد، گفت: Egna، که قصد دارد بر موفقیت همکاری اخیر Inked By Dani در Casetify با کاوش مداوم رسانه‌های جدید برای او ایجاد کند. طرح ها.

Inked By Dani بسته بندی و خالکوبی به روز شده است.

Inked By Dani بسته بندی و خالکوبی به روز شده است.

حسن نیت

در حالی که Egna انتظارات فروش را برای خط تغییر نام تجاری مشخص نکرده است، منابع صنعتی فکر می کنند Inked By Dani در مسیر فروش 25 میلیون دلاری در ،ده فروشی در سال 2023 است.

Egna گفت: “آنچه برای خالکوبی های موقت خوب است این است که آنها فقط نوستالژیک هستند – آنها را باز می کنید و احساس می کنید دوباره در یک جشن تولد 5 ساله شده اید.” ما هنوز شاهد احیای بزرگ Y2K در سراسر جهان هستیم، به طوری که [nostalgia] چیزی است که ما می‌خواستیم مطمئن شویم که به این برند تغییر می‌دهیم.»

به نظر می‌رسد که این اصلاح از قبل طبق برنامه کار می‌کند: در نتیجه بازسازی‌های زیبایی‌شناختی، Inked By Dani در ،ده‌فروشی محبوب (و تالار مشاهیر Coac،a) Revolve خواهد آمد.

Egna، که بزرگترین ،ده‌فروش تا به امروز Ulta Beauty است، گفت: جلب توجه ،ده‌فروش، که شاید در گذشته گفته‌اند «نه متش،» یا قبلاً چشمشان را جلب نکرده‌ایم – بسیار بزرگ است. در سال 2019 و در حال حاضر در تمام فروشگاه های ایالات متحده اقامت دارد. این برند همچنین در بیش از 2400 فروشگاه Sally Beauty و همچنین در Nordstrom، Urban Outfitters، American Eagle، Asos و سایر ،ده فروشی ها به فروش می رسد.

،ده‌فروشی برای استراتژی ما بسیار کلیدی بوده است – این کشف و آن انگیزه است، جایی که ا،ر مردم احتمالاً به فروشگاه‌ها نمی‌روند و می‌گویند «امروز اینجا هستم تا خالکوبی‌های موقتی پیدا کنم»، اما وقتی آن را می‌بینند، Egna گفت: در دسترس و یک کالای ،ید بی‌م،ا.

اولین بازی Inked By Dani در زم، اتفاق افتاد که عرصه خالکوبی موقت هم با افزایش علاقه و هم تعداد زیادی از تازه واردان، از جمله Inkbox، Momentary Ink و Tattly مواجه بود. Egna می‌گوید آنچه موفقیت Inked By Dani را ممکن کرده است، تمرکز اصلی آن بر روی هنر طراحی شده با دست است و به مردم اجازه می‌دهد داستان‌های خود را از طریق آن بگویند. این چشم‌اندازی است که می‌تواند با کاوش خطوط، همکاری‌ها و مجوزهای جدید به تکامل خود ادامه دهد – بی‌حد و مرز است.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/temporary-tattoo-،nd-inked-by-dani-revolve-ulta-1235616138/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با