میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-رژ دونی

رنگش نارنجیه روشنه اول فکر کردم دوسش ندارم ولی فقط کافیه با خط لب رنگ های مختلف تستش کنید مخصوصا رنگ های صورتی ترکیب رنگ عالی ای میده بهتون. رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند. تمامی حقوق و مطالب سایت، متعلق به فروشگاه اینترنتی چک چونه می باشد.

  • پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید.
  • و همانطور که اکثرا میدانید ، تمام انواع آن به صورت مات و شاین تولید شده اند تا نیاز سلیقه ای تمام جامعه را پوشش دهند.
  • واقعیت این است که رژلب جامد همیشه ظاهری رسمی و مجلسی‌تر دارد و در نتیجه برای میهمانی‌ها مناسب‌تر است.
  • برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد.
  • با این کار محدوده لب را مشخص می‌کنید و مانع از مالیدن رژ بر روی پوست اطراف می‌شوید.

اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود. رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز رژ لب مایع با دوام گلدن رز، با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی می باشد.

در صورتی که در مناطق گرم، خشک یا گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از مرطوب کننده لب باید در اولویت های شما قرار گیرد. وظیفه اولیه و اصلی این مدل از رژ لب همانطور که نامش مشخص است، براق کردن لب ها است. در نتیجه اگر اولویت شما درخشان شدن لب هایتان است، بهترین گزینه برای شما لیپ گلاس می باشد. لیپ گلاس‌ها با براق کردن لب‌ها به حجیم تر دیده شدن آنها کمک می کند.

رژلب جامد 24 ساعته اورجینال بل

اما برخی از رژ لب ها بافت سبک و نرمی دارند و حاوی روغن های طبیعی اند که خاصیت درمانی برای لب خواهند داشت. این مدل از رژلب حاوری روغن بادام، ویتامین E و روغن کرچک است که از خشکی لب هم جلوگیری می کنند. است تنوع رنگ بالایی دارد و به دلیل میزان محبوبیت ش، برندهای مختلف به تولید این مدل از رژلب پرداخته اند. هنگام استفاده از نوع مدادی دیگر نیازی به مداد لب نخواهید داشت.

رژ لب جامد آیم پیور ابسولو شاین پوپا شماره 302

به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید. علاوه بر این، نظرات دیگر کاربران می‌تواند در انتخاب رنگ یا مدل به شما کمک کند. بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید به سراغ خرید پالت چند رنگ بروید.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. رژ لب جامد استیکی به نوعی از رژهای بسیار طرفدار گفته می شود که دارای بسته بندی های فلزی و پلاستیکی هستند. رژهای مات معمولا از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و نوع براق نیز با رطوبت رسانی بالا از خشکی لب ها جلوگیری می کنند. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید.