مکمل مراقبت از پوست جدید Ritual از درون به بیرون آبرسانی می کند – WWD


Ritual با اولین مکمل مراقبت از پوست خود به نام HyaCera با قیمت 54 دلار وارد دسته زیبایی می شود.

محصول جدید در حالی عرضه می‌شود که بازار مکمل‌ها در کنار علاقه به خوراکی‌های زیبایی همچنان در حال رشد است. طبق گفته Mintel، انتظار می‌رود که بازار مکمل‌های ایالات متحده تا سال 2027 به حدود 45 میلیارد دلار افزایش یابد، که ناشی از علاقه مصرف‌کنندگان به محصولات متمرکز بر سود – از جمله پروبیوتیک‌ها یا گزینه‌های سلامت پوست است.

به گفته این برند، تیم بینش داخلی Ritual این تقاضا را از سوی مصرف کنندگان مشاهده کرده است، زیرا اخیراً Synbiotic+ خود را با قیمت 54 دلار راه اندازی کرده است و اکنون وارد دسته مراقبت از پوست شده است.

علاوه بر سلامت روده، این است [skin supplement] کاترینا اشنایدر، موسس و مدیر اجرایی، گفت: بهترین چیزی که مشتریان ما می‌خواهند Ritual بسازد.

اشنایدر توضیح داد که برای شروع فرمو،یون مکمل مراقبت از پوست، تیم Ritual قبل از فرود بر روی Hyabest، یک اسید هیالورونیک با وزن مولکولی پایین، و Ceratiq، یک فیتوسرامید و روغن غنی از چربی، شروع به تحقیق در مورد مواد بالینی آزمایش شده ،د. Ritual از دوز مورد مطالعه بالینی هر دو ماده در فرمول HyaCera استفاده می کند. مانند تمام محصولات خود، این برند از مواد قابل ردیابی استفاده می کند که در وب سایت Ritual قابل ردیابی است.

ما به تحقیقات، داده‌ها و مطالعات بالینی پیرامون این دو ماده نگاه کردیم و واقعاً متقاعد شدیم که می‌تو،م محصولی را هدف قرار دهیم که برای مشتری ما بسیار مهم است، که در مورد هیدراتاسیون و خطوط ریز و چین و چروک است.» اشنایدر به WWD گفت.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که محصولات و خدماتی که علائم پیری را درمان می کنند همچنان در حال افزایش هستند. به گفته انجمن جراحان پ،تیک آمریکا، روش های پرکننده همچنان رو به افزایش است و بیماران درمان را در سنین پایین تر شروع می کنند. اشنایدر توضیح داد که HyaCera پاسخی مستقیم به تقاضای مصرف کنندگان برای محصولات پیشگیرانه است.

انباشته از 5 تصویر.  روش=B (R=8،S=5)

Ritual’s HyaCera از یک کپسول تودرتو برای اطمینان از یکپارچگی و کارایی مواد استفاده می کند.

شرکت توبی پدرسون

با نگاهی به آینده، Ritual در حال دو برابر ، موارد ضروری خود مانند مولتی ویتامین ها و تقویت کننده های آن مانند HyaCera است. اشنایدر خاطرنشان کرد که این برند محصولات بیشتری با موارد استفاده و مزایای خاص دارد.

در حالی که این برند از به اشتراک گذاشتن پیش‌بینی‌های فروش ،نی خودداری کرد، اما به اشتراک گذاشت که در سال 2021 100 میلیون دلار فروش خالص جمع‌آوری کرده بود و راه‌اندازی اخیر Synbiotic+ آن چند میلیون دلار درآمد در عرض چند ماه ایجاد کرد. این برند انتظار دارد که HyaCera نیز عملکرد مشابهی داشته باشد.

HyaCera اکنون در وب سایت Ritual در دسترس است و به زودی در آمازون نیز در دسترس خواهد بود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/ritual-launches-first-skin-care-supplement-hyacera-1235635255/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با