مراقبت‌های بعد از کاشت ناخن داروخانه آنلاین داروبوم

همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند. همانطور که از اسمش معلوم است کاشـت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. کاشـت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود.

همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند. اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید.

  • طبیعی است که این فرم ناخن انگشتان شما را کشیده نشان خواهد داد .
  • کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود.
  • زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌.
  • در این مقاله به بررسی و بازگو کردن مراحل مختلف در هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت.
  • کاشـت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست، اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن‌ها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند. 4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. در دوره ی آموزشی باید نحوه صحیح حرکت قلم و ایجاد سطح درست بر روی ناخن آموزش داده شود. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد.

نحوه رفع لبخند لثه ای: علل و درمان

توجه داشته باشید که حفظ کوتاهی ناخنهای طبیعی تأثیری بر اعمال ناخنهای مصنوعی نخواهند داشت. از بافر ناخن برای سخت کردن آنها استفاده کنید تا ناخنهای مصنوعی بهتر به آنها بچسبند. باید گفت که ناخن مصنوعی ابریشمی معمولاً برای ترمیم ناخنهای آسیب دیده یا استحکام بخشی به نوک ناخن استفاده می‌شود. در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند.

کاشت ناخن با فرمر

زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد. اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است. حدالامکان در محیط هایی شنا کنید که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشند. متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری دارد.

دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف بکنید و 6 تا 7 دقیقه نگه دارید. اگر از ناخنهای کاشته تان خسته شده اید نگران نباشید چرا که شاید فکر کنید تا ابد باید با همین ناخنها کنار بیایید اما اینطور نیست. به شما یاد خواهیم داد چطور کاشت ناخنتان را از بین ببرید.

رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند. نتایج روش کاشت ژله‌ای معمولا در مکان‌های خشک ترک می‌خورند. قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید. براش یا قلمو را روی ظرف میکشیم تا حباب یا ذره های پودر باقی نمانده باشند.

پلی ژل گلیتری یا ساده

کاشت ناخن شیک و پرطرفدارلوازم آرایش ناخن را در این بخش می توانید مشاهده نمایید. زینک پلاس یکی از مکمل‌های فوق العاده مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن‌ها است. این مکمل حاوی زینک یا مینرال روی همراه با برخی ویتامین‌هایی است که با اثرات هم‌افزایی رشد موها و ناخن‌ها را تقویت می‌کند. اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. در کار ناخن به علت تماس ابزار با پوست و احتمال ایجاد زخم باید بعد از هر مشتری کلیه ابزار و میز کار را ضد عفونی کنید تا از انتقال بیماری جلوگیری کنید. با یادگیری این بخش می توانید بیماری های مربوط به ناخن که باعث ایجاد مشکل در کار ناخن می شود را شناسایی کنید و از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.