مراقبت‌های بعد از کاشت ناخن داروخانه آنلاین داروبوم

هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. مدل بادامی، بیشتر از هر مدلی مناسب ناخن های کشیده و انگشتان بلند است و باعث ظریف نشان داده شدن دستان می­شود. به این فرم رنگ لاک های خنثی بیشتر از هر رنگ دیگری می آید. مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است. پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری).

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. در رابطه با ناخن‌های مصنوعی باید بدانید که محلول‌های ناخن آکریلیک و ژله‌ای (متداول‌ترین انواع ناخن‌ها) حاوی مواد شیمیایی هستند که به مرور زمان به ناخن‌های طبیعی و سلامت عمومی شما آسیب می‌رسانند. اگرچه این محصولات ممکن است مشکلات سلامتی کوتاه مدت ایجاد نکنند، اما استفاده طولانی مدت از آن‌ها ممکن است به ناخن‌های طبیعی شما آسیب برساند.

  • هنگام کاشت ناخن حتماً باید دقت کنید که از وسایل چند بار مصرف و غیراستریل برای طراحی و کاشت ناخن شما استفاده نشود؛ زیرا موجب عفونت و ایجاد قارچ می شود.
  • می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد.
  • بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود.
  • اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید.
  • کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. شما می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید. در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید. با کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن به بخش های زیر ناخن نمی رسد. اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

تکنیک کاشت ناخن ژله ای

مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. در این مدل از کاشت ناخن، رشد ناخن طبیعی مانعی برای زیبایی آن به شمار نمی‌رود. از دیگر مواردی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شود، ناخن ژله‌ای است که طرفداران بسیاری دارد.

برای اینکه بصورت تخصصی تر دوره های آموزش کاشت ناخن را بگذرونید میتونید از دوره های نیل آکادمی در زمینه کاشت ناخن استفاده کنید. به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود. در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. کاشت ناخن با فرمر به کاشت ناخنی گفته می شود که در آن برای بلند کردن قد ناخن از فرمر استفاده می شود.

ناخن مصنوعی زیبایی می آورد؟

و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید. اما این تنها دلیل برای کاشن ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند. زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست.

در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. برای عمل کاشـت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار و موادکاشـت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.