مراد بر سلامتی 2023 تمرکز می کند – WWD


مراد بازیکن اولیه در فضای پوست و سلامت پوست در حال تقویت بازی سلامتی خود است. این برند که توسط دکتر هاوارد مراد تأسیس شد، بر چهار ستون سلامتی او بنا شد: آب خود را بخورید، با ذهن خود مهربان باشید، بدن خود را بیدار کنید و پوست خود را تغذیه کنید.

Murad که منابع صنعتی ،ن می‌زنند امسال فروش ،ده‌فروشی آن به 150 میلیون دلار خواهد رسید (این برند که متعلق به یونیلور است، از اشتراک‌گذاری ارقام فروش خودداری کرد)، با دوبرابر ، تاریخچه خود، به دنبال افزایش بیشتر موقعیت خود در رده سلامتی است.

پل شرالدی، مدیر اجرایی مراد، گفت: «ما می د،م که مصرف کنندگان ما در مورد سلامتی کنجکاوتر شده اند. در یک مطالعه سالانه آگاهی از برند، مراد از سال 2019 تا 2022 در جایگاه سلامتی خود در بین مصرف کنندگان 30 درصد افزایش یافته است.

امسال، این برند بیستمین سالگرد اصطلاح “استرس فرهنگی” را گرامی می دارد که دکتر مراد بر اساس تحقیقات خود در مورد اینکه چگونه عوامل استرس زای زندگی مدرن می توانند بر سلامت روان و سلامت پوست افراد تأثیر منفی بگذارند، ابداع کرد. بسیاری از محصولات مراد، از جمله خط کنترل اگزما، ، ریکاوری شدید، سرم ریکاوری Revitalixir و City Skin Age Defense SPF 50، برای نگر، های پوستی تشدید شده در اثر استرس فرموله شده اند. این برند قصد دارد تمرکز استرس خود را با عرضه محصولات جدید مبتنی بر راه حل در سال 2024 گسترش دهد.

در تلاش برای آموزش مصرف کنندگان در مورد تأثیر استرس، مراد با Active Minds، یک سازمان غیرانتفاعی که حمایت سلامت روان را برای بزرگسالان جوان ارائه می دهد و سالانه به 1.9 میلیون نفر می رسد، شریک شده است.

شرالدی گفت: «این مشارکت به ما کمک می کند تا تعهد مادام العمر دکتر مراد به سلامتی مبتنی بر علم و هدف مراد از غلبه بر استرس را تقویت کنیم.

این تیم با هم میزبان دو هفته استرس کمتر در پردیس های کالج در ماه های آوریل و اکتبر خواهد بود. در طی این هفته‌ها، دانش‌آموزان بسته‌های استرس کمتری را دریافت می‌کنند که توسط مراد و Active Minds تهیه شده است، که شامل منابع سلامت ذهنی، مواد آموزشی و محصولات Murad است که هدف آن رسیدگی به اثرات استرس بر سلامت پوست است.

این همکاری با Active Minds از ستون ما با ،وان «با ذهن خود مهربان باشید» به روشی معتبر و ارگ،ک که ما فکر می‌کنیم مصرف‌کنندگان آن را تشخیص خواهند داد، حمایت کرد. این همکاری و زمان‌بندی آن، همچنین به ما اجازه می‌دهد تا در بیستمین سالگرد ابداع واژه «استرس فرهنگی» توسط دکتر مراد، لحظه‌ای دیگر را برای آموزش تأثیرات استرس، چه از نظر جسمی و چه از نظر ذهنی، به ما بدهیم.» .

در حالی که هفته‌های استرس کمتر، مراد را در معرض دید بیشتری برای مصرف‌کنندگان Gen Z قرار می‌دهد، هدف این برند در نهایت این است که پیام «با ذهن خود مهربان باشید» را به همه منتقل کند.

شیرالدی گفت: «ما فکر می‌کنیم مصرف‌کنندگان جوان‌تر تحصیل‌کرده‌تر هستند و از اهمیت مسائل مربوط به سلامت روان آگاه هستند، اما امیدواریم که نسل‌های دیگر نیز برای انجام همین کار احساس قدرت کنند و در نهایت محیطی را ایجاد کنند که مظهر آن پیام باشد.»

در طول سال 2023، مراد کمک‌های پولی به Active Minds خواهد کرد که برای گسترش دامنه دسترسی غیرانتفاعی و رشد هفته‌های استرس کمتر در پردیس‌های دانشگاهی بیشتر استفاده می‌شود. مراد همچنین یک ویژگی اهدای درون سبد ،ید و محتوای آموزشی در Active Minds را به سایت خود اضافه می کند و همچنین غیرانتفاعی را در کانال های اجتماعی خود تبلیغ می کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/murad-emphasizes-focus-on-wellness-in-1235505288/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با