مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

تمام کاری که این قلم می کند و باعث زیبایی پوست شما می شود به شرح زیر است. تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود . و جلوگیری از ایجاد آن ها بدون استفاده از هیچ دارویی می شود نور آبی، التهابات پوستی را کاهش می دهد و از ایجاد چربی اضافه پوست، جلوگیری می کند. این دستگاه خارق العاده، 8 دسته و کارایی بی نظیر و شگفت انگیز دارد که فروشگاه اینترنتی سایان سنتر هر کدام از این دسته ها را در مرحله بعد برای شما معرفی خواهد کرد. به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود.

  • در طول مدت گارانتی دستگاه ها هم با توجه به نوع دستگاه و نکات فنی که بعد از خرید از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد می توانید از بابت خدماتی مانند تعمیرات، تهیه مواد مصرفی دستگاه و … خیالتان راحت باشد.
  • از آکنه، طاسی سبوره ای، فولیکولیت پیشگیری می کند و پوست را از وجود مایت ها و مواد حساسیت زا رها می کند.
  • اینجاست که فناوری به کمک ما می آید، ولی فناوری های زیادی برای مشکلات پوستی وجود دارند.
  • اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم.

هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند.

مزایای استفاده از Cold Hummer در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

ولی در دنیای امروز به خاطر مواد شیمیایی و پاکسازی نادرست، پوست ما با مشکلات زیادی روبرو می شود. مهمترین مشکلات پوستی مواجه شده شامل آکنه، جوش ها، خشکی پوست، پیری پوست و چروک هستند. جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد ، باعث سم زدایی غدد میشود و باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود.

مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. توسط این هفت مورد می توان جوانسازی و پاکسازی پوست را انجام داد که هر کدام بخشی از این کار انجام می دهند. این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند.

اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. به طوری که برای بهبود پوست تیره، زرد، chloasma، اثر خوبی از حذف چین و چروک، جوان سازی پوست و غیره. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند. حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است.

Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند.

البته در صورت تمایل دستگاه لیزر fractional co2 را می توانید بررسی نمائید. اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید . معرفی ویژگی های دستگاه آکوافیشیال 8 کاره اولتراسونیک بی نظییر هیدراسیون بی نظیر آراف فوق العاده آراف دو قطبی یا بیو حرفه ای میکرودرم با موارد و آب و امواج فراصوتی (هیدرودرمی) اسپری کننده مواد… زیرا با نفوذ مواد شیمیایی به داخل پوست و ایجاد آکنه و لک و مک بر روی پوست، تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به سالن ها و کلینیک های زیبایی رو به افزایش رفته است. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است. شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی این سری، سفید و روشن کردن پوست می باشد با وجود این دسته پوست خود را بدون برخورد با مشکل، شاداب کنید. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است.