مدیر عامل L’Oréal می گوید عصر جدیدی برای صنعت زیبایی در راه است – WWD


پاریس – نیک، هیرونیموس، مدیر اجرایی L’Oréal گفت که عصر جدیدی برای صنعت زیبایی در حال طلوع است.

این چشم انداز در حالی به اشتراک گذاشته شد که او همچنین در سال 2022 در طی یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران مالی و رو،مه نگاران در دفتر مرکزی شرکت در حومه کلیشی پاریس، در صبح جمعه به بررسی تجارت و جهان پرداخت.

این نشست یک روز پس از انتشار نتایج سال گذشته سازنده محصولات Lancôme، Garnier و Kérastase برگزار شد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، سود خالص گروه در 12 ماه منتهی به 31 دسامبر 24.1 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافت و به 5.71 میلیارد یورو رسید، در حالی که سود عملیاتی 7.46 میلیارد یورو بود که 21 درصد افزایش داشت. فروش شرکت در این دوره 38.26 میلیارد یورو بود که 18.5 درصد پیشرفت داشت.

«در دنیای چند بحر،، ما بهترین و متعادل‌ترین رشد خود را از سال 1999 به دست آورده‌ایم و عملکرد بهتری از [beauty] هیرونیموس گفت. ما به سطوح تاریخی سودآوری رسیده ایم.»

مراقبت از پوست در سال گذشته بزرگترین دسته لورآل بود که فروش آن 10.1 درصد رشد کرد و 40 درصد از کل گردش مالی گروه را به خود اختصاص داد. لوازم آرایشی که 20 درصد از فروش شرکت را تشکیل می دهد، به رشد خود ادامه داد و 9.2 درصد افزایش یافت که با محدودیت های بهداشتی در چین جریمه شد.

هیرونیموس سؤالات مختلفی را مطرح کرد، از جمله یکی در مورد طول عمر مجوز عطر و زیبایی لورآل با ایو سن لورن، که این گروه در سال 2008 با کرینگ امضا کرد. از او پرسیده شد که آیا کرینگ نشانه های اولیه در مورد اینکه آیا می خواهد برند را بپذیرد یا خیر، ارائه کرده است. بازگشت.

کرینگ، که مالک و اداره کننده برندهای مد سن لورن و گوچی است، در 3 فوریه – پس از ماه‌ها گمانه‌زنی – گفت که در حال راه‌اندازی مجدد شعبه زیبایی داخلی است. YSL، در کنار گوچی، بزرگترین برندها در مجموعه عطر و زیبایی خود خواهند بود، اگر قبلاً به ترتیب به L’Oréal و Coty Inc. مجوز داده نشده بودند.

برند عطر و زیبایی YSL یک تجارت است که امروزه در L’Oréal سالانه بیش از 1 میلیارد یورو درآمد دارد.

هیرونیموس گفت: “ما تصمیم کرینگ برای ورود به زیبایی را به ،وان یک نشانه بسیار قوی در نظر می گیریم که زیبایی قطعاً مقوله ای برای سرمایه گذاری است.” این دسته آس، نیست، اما ما بازیکنان جدیدی داریم.

او ادامه داد: “و همانطور که به مجوز مربوط می شود، می توانم بگویم که این یک مجوز بسیار، بسیار، بسیار، بسیار طول، است.” این تنها چیزی است که می توانم بگویم، اما هیچ خطری وجود ندارد که این مجوز از L’Oréal پس گرفته شود.

مدیر اجرایی در طول کنفرانس در مورد اه، اکتساب خاصی صحبت نکرد، اما بعداً در روز، هنگامی که از L’Oréal پرسیده شد که آیا L’Oréal برند زیبایی استرالیایی Aesop را ،یداری خواهد کرد، پس از گذشت هفته ها در مورد این موضوع، این گروه گفت: “ما این موضوع را انجام نمی دهیم. در مورد شایعات گمانه زنی اظهار نظر کنید.

هیرونیموس در کنفرانس در مورد آینده مثبت بود.

او گفت: «در حالی که در این دنیای چند بحر، محتاط باقی می‌مانم، به توانایی L’Oréal برای تقویت قدرت خود و ارائه یک سال دیگر رشد در فروش و سود اطمینان دارم.

مدیر اجرایی ادامه داد: در سطح کلان، و حتی اگر ارزها در سال 2023 کمتر مطلوب باشند، ما شاهد برخی تکه‌های آسمان آبی در میان ابرهای تاریک هستیم. چند نشانه اولیه از کاهش تورم در برخی مواد خام وجود دارد. احتمال رکود در بسیاری از نقاط جهان کمتر است و چین با تمرکز آشکار بر رشد اقتصادی در حال بازگشایی است.

هیرونیموس زیبایی را “نیاز ضروری انسان” خواند و گفت که حتی در زمان رکود نیز تقاضای مداوم مصرف کنندگان برای محصولات زیبایی وجود دارد.

او ادامه داد: «بازار آرایشی همیشه در برابر عدم قطعیت اقتصادی مقاوم بوده است» و افزود که در 23 سال گذشته میانگین سالانه بیش از 4 درصد رشد داشته است. این یک بار دیگر در سال 2022 ثابت شد و رشد قوی به علاوه 6 درصد داشت.

هیرونیموس گفت L’Oréal معتقد است که بازار زیبایی در طول سال های آینده به طور متوسط ​​بین 4 تا 5 درصد رشد خواهد کرد.

برندهای لورآل

آلن بو

وی گفت: در شرایط تورمی فعلی، شاهد کاهش حجم محدود بودیم و با وجود تفاوت‌های ظریف جغرافیایی و طبقه‌بندی، آ،ین پنل مصرف‌کننده ما نشان می‌دهد که ارزش‌گذاری بیش از هر افت حجمی را جبران می‌کند.

مدیر اجرایی ادامه داد: در سه ماهه چهارم سال 2022، بازار زیبایی در همه جای جهان به استثنای چین رشد قابل توجهی داشت. انقباض شدید بازار در ماه دسامبر وجود داشت.

هیرونیموس گفت: «با این حال، ما به رونق بازار زیبایی چین پس از Q1 اعتقاد داریم و برای آن آماده هستیم.

او به نگر، برخی از مردم در مورد خطر کاهش معاملات، به ویژه در بازارهای توسعه یافته که تورم بر کیف پول مصرف کنندگان سنگینی می کند، پرداخت.

هیرونیموس گفت: «نیازی به گفتن نیست، ما این موضوع را بسیار دقیق زیر نظر داریم، اما احساس می کنیم که بازار در طول سال پویا باقی مانده است. ما شاهد سطوح قابل توجهی از کاهش معاملات در سال 2022 نیستیم.

مطالعات داخلی شرکت نشان داده است که مصرف‌کننده لورئال عمدتاً در طبقه متوسط ​​رو به بالا قرار دارد و بنابراین کمتر در برابر فشارهای تورمی آسیب‌پذیر است.

او گفت: «برای ادامه دادن به این اشتهای مصرف‌کننده، ما یک خط لوله قوی از نوآوری‌های پیشرفته برای سال 23 داریم که برای سوق دادن مصرف‌کنندگان به سمت پیشنهادات جدید و اغلب ممتاز طراحی شده است».

به گفته هیرونیموس که گفت این شرکت از افزایش قیمت در سال 2022 سود خواهد برد که عمدتاً در نیمه دوم ایجاد شده است، لورآل امسال به کار برای بهبود حاشیه ناخالص خود ادامه خواهد داد.

او گفت: «آنها هنوز تأثیرات تمام سال خود و همچنین تأثیرات جدید را در آغاز سال 23 نشان نداده اند. بنابراین در مجموع، با تجربیات به‌دست‌آمده در طول همه‌گیری، همراه با ردپای متعادل و مدل عملیاتی منحصربه‌فرد ما، علی‌رغم محیط‌های نامشخص، کاملاً مجهز به رشد هستیم.»

هیرونیموس گفت که چند سال گذشته بحران و تغییر مداوم، طلوع عصر جدیدی را رقم خواهد زد.

او گفت: «این یک عصر فزاینده چندقطبی، پراکنده‌تر از دوره قبلی خواهد بود، دور، که مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری است، با بالاترین انتظارات از نظر پایداری، هدف و تنوع فرهنگی.»

هیرونیموس توضیح داد: “در این دنیای پیچیده و پراکنده، داشتن ریشه های محکم و چابکی ساختاری برای موفقیت یک شرکت ضروری است.” “ما آن را داریم. دگرگونی بخشی از DNA ماست.»

او ادعا کرد که L’Oréal به لطف ویژگی های چند قطبی گروه، موقعیت منحصر به فردی برای پیروزی در دوره جدید دارد. برای مثال، می‌تواند از نظر جغرافیایی در داخل و خارج از چین، در بازارهای نوظهور رشد کند و از فرصت‌ها در آمریکای شمالی و اروپا استفاده کند.

هیرونیموس گفت که مدل ت،یم‌بندی چندقطبی L’Oréal به این گروه اجازه می‌دهد تا فراتر از تجمل و زیبایی پوست در حال رشد سریع عمل کند، محصولات مصرفی را برتری بخشد و بخش محصولات حرفه‌ای را همه‌کانال بسازد.

L’Oréal دارای بیش از 2000 متخصص اختصاصی است که بر روی فناوری زیبایی و فناوری اطلاعات متمرکز هستند، همراه با 100 تحلیلگر داده.

هیرونیموس گفت: «کل سازمان RNI ما با هوش مصنوعی و داده‌ها، از جمله مشارکت استراتژیک با کارشناسان، مانند Verily، یک شرکت تابعه Alphabet، پیاده‌سازی می‌شود.

او گفت: «داده‌ها و هوش مصنوعی به ما امکان می‌دهند خدمات تشخیصی سطح بعدی را برای توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده توسعه دهیم تا وفاداری و رضایت را افزایش دهیم.»

در دنیای امروزی که به طور فزاینده ای از هم پاشیده شده است، هیرونیموس گفت: «ما از جه، شدن به تکینگی شدن، از ارائه زیبایی برای همه، به زیبایی برای هر یک تکامل خواهیم یافت».

او نوآوری های توسعه یافته منطقه ای با پتانسیل جه، را برجسته کرد.

هیرونیموس گفت: «زیبایی برای هر یک از محصولات، خدمات و تجربیات شخصی‌سازی‌شده است که توسط هوش مصنوعی، داده‌ها و فناوری زیبایی تأمین می‌شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/loreal-ceo-says-new-era-dawning-beauty-1235515830/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با