چه؟ فابیو باربوسا، مدیرعامل Natura &Co اعلام کرده است که این شرکت پس از یک مجموعه ناامیدکننده از نتایج، با کاهش 9 درصدی درآمد در سه ماهه اخیر، تغییر ساختار و ارزیابی مجدد مدل ،ب و کار خود را بر اساس گزارشی که توسط فایننشال تایمز منتشر شده است.
جزئیات همانطور که قبلاً در این پلتفرم گزارش شده بود، مالک آمریکای ج،ی Avon در نظر دارد یک برند موفق Aesop خود را با عوایدی که برای پرداخت بدهی صرف میکند، اسپین آف یا فهرست کند. همچنین میتواند حضور خود را در بازارهایی با عملکرد ضعیف ارزیابی کند و مالک The Body S،p در حال بازسازی شرکت هلدینگ با کاهش هزینههای عملکرد مرکزی تا 40 درصد و تصمیمگیری برای راهاندازی به برندهای فردی است.
چرا؟ همانطور که بسیاری در طول همه گیری همه گیر یاد گرفتند، چابکی کلید موفقیت شرکت در دنیای پس از کووید است. همانطور که باربوسا به فایننشال تایمز گفت: «بسیار بهتر است که به هر واحدی تفویض اختیار کنید تا واکنش خاص خود را نسبت به واقعیتهای بازاری که در آن زندگی میکند داشته باشد. این انعطاف پذیری است که ما نسبت به واحدهای تجاری داریم تا واکنش نشان دهند. آنها استقلال بیشتری برای تصمیم گیری با مسئولیت پذیری دارند.”
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/natura-co-ceo-we-want-purpose-and-profitability/