مایلی سایرس روی Dolce Glow اثر ایزابل ویتا سرمایه گذاری می کند، برنزه او در فیلم Flowers – WWD


مایلی سایرس بر روی برند خودبرنزه کننده Dolce Glow سرمایه گذاری کرده است و با موسس آن ایزابل ویتا همکاری می کند.

ویتا با مشتری، از جمله کایلی جنر، کیم کارداشیان، جنیفر لوپز، سلنا گومز و کیتی پری، به پرتقاضاترین هنرمند برنزه در هالیوود تبدیل شده است. سیروس حدود سه سال پیش شروع به دریافت خدمات سفارشی ویتا کرد. او در ،چه گلو، در واقع، در موزیک ویدیوی موفقیت فعلی‌اش «گل‌ها» حضور دارد و همچنین برای ظاهر برنزی‌اش روی صحنه در مراسم ویژه شب سال نو، به ویتا روی آورد.

ویتا، که شرکت برنزه ، خود را در سال 2015 راه اندازی کرد – گفت: “شرکت مایلی نمی توانست در زمان بهتری برای Dolce Glow باشد.” فاقد زیرساخت ها و ارتباطات و فرصت هاست. وقتی مایلی تصمیم گرفت این کار را انجام دهد، بلافاصله روز بعد تیمش را بر روی آن کار کرد. وقتی می‌گویم او یکی از درگیرترین، در عین حال خلاق‌ترین و سخت‌کوش‌ترین شرکای است که من هر روز در کنارش هستم. [basis]نمی توانستم شریک بهتری بخواهم.»

به گزارش تیم کوروش، این اولین سرمایه گذاری برند این بازیگر 30 ساله و ستاره پاپ است.

ویتا ادامه داد: “او شرکت‌هایی دارد که هر روز به او نزدیک می‌شوند، چه محصول یا سرمایه‌گذاری تایید، و ما در حال صحبت با برندهای بزرگ در سراسر جهان هستیم، و او این کار را انجام نمی‌دهد.” “اما او به من نگاه کرد و گفت: “شما از آن نوع برند هستید، شما از آن دسته افرادی هستید که من می خواهم با او درگیر باشم، می خواهم به رشد کمک کنم.” فکر می‌کنم این موضوع چیزهای زیادی در مورد مایلی می‌گوید.”

سایروس در بی،ه ای اختصاصی به WWD گفت: «من شریک رسمی Dolce Glow هستم زیرا واقعاً این محصول را دوست دارم و به آن اعتماد دارم. مواد با کیفیت بالا و رنگ بی عیب و نقص آن را برای من ضروری می کند. Dolce Glow از نظر زیبایی با آلبوم جدید من “تعطیلات تابست، بی پایان” هماهنگ است. من بسیار هیجان زده هستم که “درخشش” خود را برای طرفدارانم در دسترس قرار دهم و از یک شرکت ،نه حمایت کنم.”

ایزابل ویتا، بنیانگذار Dolce Glow.

ویتا در مورد کوروش گفت: «ما همین الان موفق شدیم. “او با داستان من ارتباط برقرار کرد.”

ویتا که در دره سان فرناندو به دنیا آمد و بزرگ شد، شروع آس، در زندگی نداشت. و با این حال، او که خود ساخته بود، ،ب و کار را به تنهایی ساخت.

او توضیح داد: “من یک فرزند خوانده سابق هستم، و در سن 17 سالگی، خانه ام را ، کردم زیرا اوضاع عالی نبود.” و من به یاد دارم که به م،ای واقعی کلمه سه شغل کار کردم، جک در جعبه، سرایداری که حمام را تمیز می‌کرد – به م،ای واقعی کلمه فقط سعی می‌کردم ،ج زندگی‌ام را تامین کنم.

او در حال اجاره یک اتاق در خانه یک غریبه به قیمت 300 دلار بود، او ادامه داد: “من در یک مکان واقعا تاریک بودم، فقط در کودکی و نوجو، صدمات زیادی را پشت سر گذاشتم و نمی دانستم زندگی من قرار است چگونه باشد.”

او 20 ساله بود که اولین برنزه خود را با اسپری برنزه کرد، که تجربه بسیار مهمی بود: «این احتمالا بدترین برنزه ، اسپری در زندگی من بود، اما چیزی که می توانم به شما بگویم این است که صبح بعد از بیدار شدنم، آن را به من داد. این اعتماد فوری این درخشش درونی و در عین حال یک درخشش بیرونی بود که بلافاصله مرا از این مکان تاریک بیرون آورد و فقط احساس خوبی به من دست داد. یادم می‌آید که فکر می‌کردم، خدای من، چه می‌شود اگر شروع به برنزه ، با اسپری کنم. طوری که به من احساس می‌کند، می‌خواهم ،ن دیگر هم این احساس را داشته باشند.»

او گفت که آ،ین 2000 دلار خود را برای شرکت در ک، برنزه ، با اسپری استفاده کرد و وقف کامل ، این هنر شد. “هدف من این بود که پولم را که برای ک، و موادم در ماه اول ،ج کرده بودم، پس بدهم.”

ویتا سپس ایده DM-ing جامعه زیبایی در اینستاگرام را داشت و جلسات برنزه رایگان را ارائه می داد.

“از آنجا که من به م،ای واقعی کلمه از هیچ آمدم، بدترین چیزی که می توانستند به من بگویند “نه” بود، درست است؟ او گفت. “ماه اول که احتمالاً انجام دادم، بدون شوخی، 200 اسپری برنزه رایگان.”

استراحت بزرگ او پس از ملاقات آریل تجادا، آرایشگر قدیمی جنر رخ داد.

ویتا گفت: «در عرض دو روز، کایلی جنر با من تماس گرفت. از آن لحظه به بعد، مثل یک دومینو بود.»

مه سلت برنزه ،چه درخشش.

او گفت که ویتا یک شکاف در بازار را پر می کند و برنزه های سفارشی و آبرسان با درخششی طبیعی و قابل ساخت که احساس ،بندگی یا بوی بدی ندارد، می دهد. برای ،، که قادر به ،ید خدمات او نیستند، محصولات او همان تجربه را در خانه ارائه می دهند. (این شرکت همچنین به دنیای حرفه‌ای راه یافته است و ک،‌های مجازی میزب، می‌کند که مخاطبان جه، را جذب می‌کند.)

او گفت که برنزه شدن یک تقویت کننده اعتماد به نفس است. ظاهر سلولیت را به حداقل می رساند، زیرا همه ما آن را داریم، رگ های واریسی، لکه ها.

Dolce Glow – تست شده توسط متخصص پوست، گیاهخوار و بدون ظلم – یک مه برنزه کننده، موس و لوسیون را با قیمت حدود 50 دلار ارائه می دهد. برنزه شدن به مدت 6 تا 8 ساعت باقی می ماند، با یک آبکشی سریع، بین هفت تا 14 روز باقی می ماند. این در Nordstrom، جایی که راه اندازی شد، در دسترس است. Neiman Marcus، و همچنین آنلاین در Saks Fifth Avenue و Revolve. اخیراً توسط Ulta.com و QVC انتخاب شده است و دو تا پنج محصول جدید امسال عرضه می شوند.

ویتا گفت: “این دیوانه کننده است که مایلی ما را از بین میلیون ها و میلیون ها فرصتی که هر روز در دامان او قرار می گیرد انتخاب کرد، و من فقط برای کارهایی که قبلا انجام داده و چقدر دوستش دارد و به آن اعتقاد دارد، سپاسگزارم.” گفت.

او درباره این شرکت گفت: «من این را از ابتدا ساختم» – اکنون یک تیم اصلی حدود 10 نفره. برای شروع این کار، چکی به من ندادند. من به م،ای واقعی کلمه همه چیز را فهمیدم، هر کارت اعتباری را شارژ کردم تا زم، که آنها رد شدند، به م،ای واقعی کلمه دو سال پیش.… قبل از اینکه ما راه اندازی کنیم، تک تک کارت های اعتباری من رو به کاهش بود. من آنها را به حدا،ر رساندم. اما پس از راه اندازی، ما به م،ای واقعی کلمه همه چیزهایی را که تقریباً سرمایه گذاری کرده ایم ساخته ایم. ما تقریباً در اولین ماه فروش خود به آن بازگشتیم.”

م، کرد و گفت: “من از خودم فرصت گرفتم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/،y-care/miley-cyrus-invests-isabel-vitas-dolce-glow-tan-flowers-1235505513/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با