مارن جنسن، بنیانگذار استیلا، درباره سوخت زیبایی با نام تجاری جدید بلعیده شده – WWD


در حالی که گذشته مارن جنسن عمیقاً در فضای زیبایی ریشه دارد، با تأسیس استیلا کازمتیک در کنار هنرمند آرایش، جینین لوبل، مدل سابق و هنرپیشه «Battlestar Galactica» در حال مهار اشتیاق خود برای سلامتی با نام تجاری جدید خود است.

استیلا کازمتیک انقلاب لوازم آرایشی رنگی را در دهه 90 آغاز کرد. اکنون، جنسن به دنبال انجام همین کار در فضای غذای کاربردی متمرکز بر زیبایی در سال 2023 با نام تجاری بارهای خود Glow Beauty Fuel است که در نیمه دوم سال 2022 در مرحله راه اندازی نرم بود.

تعهد متمرکز جنسن به مقوله سلامتی پس از تشخیص سندرم خستگی مزمن که هیچ درم، برای آن وجود ندارد، رخ داد و در نهایت باعث شد که بازیگری و مدلینگ را ، کند. او شروع به استفاده از غذا به ،وان دارو کرد و به بررسی اینکه چه مکمل هایی می توانند علائم او را به طور پایدار درمان کنند، شروع کرد و در عین حال به فواید زیبایی نیز توجه کرد. مهم‌تر از همه، او به مزایای کلاژن که طبق تحقیقات گراند ویو، بیش از ۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ بازار جه، ،ن زده می‌شود، باور واقعی داشت.

در ابتدا، تحقیق جنسن در مورد فواید کلاژن برای سلامتی یک تلاش شخصی بود، اما یک دوست مش، او را به لورا شومیکر، یک متخصص زیبایی و هومیوپات آموزش دیده ک،یک معرفی کرد. این دو به این نتیجه رسیدند و به ایده‌پردازی پرداختند که در نهایت به سوخت زیبایی براق تبدیل می‌شد و به طور خاص بر فضای غذا تمرکز ،د زیرا خستگی مصرف‌کننده قرص‌ها در حال افزایش است.

ما چندان علاقه ای به رفتن به منطقه غیر غذایی نداشتیم. غذای کاربردی به ،وان یک دسته، برای من، جذاب است. من این ایده را دوست دارم که شما می تو،د چیزی خوشمزه بخورید و همچنین از این فواید کاربردی بهره مند شوید. ما شروع کردیم به ایده داشتن یک برند زیبایی مبتنی بر سلامتی، و من مدام فرصت‌هایی را در فضای بار می‌دیدم، زیرا ایده بارهای پروتئینی را دوست دارم، اما از همه آنها متنفر بودم. آنها منزجر کننده هستند.»

غذای کاربردی منطقه قوی رشد برای سلامتی است. بر اساس تحقیقات گراند ویو، که می گوید در مجموع، انتظار می رود که بازار مواد غذایی کاربردی تا سال 2030 به 586 میلیارد دلار برسد، زیرا مصرف کنندگان بیشتر بر سلامت کلی خود متمرکز شده اند و در عین حال به دنبال فرمت های مکمل من، هستند. بر اساس گزارش Fortune Business Insights، بازار جه، بار نیز در حال گسترش است و انتظار می‌رود از 4.68 میلیارد دلار در سال 2022 به 7.07 میلیارد دلار تا سال 2029 افزایش یابد. منابع صنعتی می گویند که فروش یک برند نوپا مانند Glow Beauty Fuel می تواند تا سال 2025 بین 20 تا 30 میلیون دلار برسد.

جنسن اشاره کرد که ارزش منحصر به فرد این برند ،یبی از یک نوار پروتئینی خوشمزه با مکمل های زیبایی موثر است. او و شومیکر شروع به ساخت دسته های مختلف میله در آشپزخانه خانه جنسن ،د. «سپس ما به یک آشپزخانه جمعی ملحق شدیم. ما شدیم مجوز فروش مواد غذایی. تج،ات ،یدیم. ما دانشمندان مواد غذایی را استخدام کردیم. ما به آزمایش ادامه دادیم. به م،ای واقعی کلمه، ما احتمالاً 100 دسته مختلف از همه طعم های خود ساخته ایم. اگرچه او می‌گوید که آنها رسماً این پایگاه را متوقف کرده‌اند، جنسن به طور مداوم با دانشمند مواد غذایی خود کار می‌کند تا طعم بارها را بهتر کند.

میله ها در حال حاضر در سه طعم وجود دارند: شکلات شیدایی، رویای نارنجی و Cherry Grazie، مورد علاقه شخصی جنسن. بر اساس این برند معادل 15 کپسول مواد مغذی و 100 درصد مکمل‌های زیبایی روزانه است که هر کدام شامل 6000 میلی‌گرم پپتیدهای کلاژن هیدرولیز شده ،ی با علف، 120 میلی‌گرم اسید هیالورونیک است. 400 میلی گرم عصاره گل هیبیس، و 90 میلی گرم ویتامین C.

میله ها با قیمت 29 دلار برای یک بسته شش تکه، همچنین با 13 گرم پروتئین بسته بندی شده اند و از پروتئین گیاهی تخم هندوانه استفاده می کنند تا با دیگر گزینه های سنتی موجود در بازار رقابت کنند. از نظر مزایای میله ها، جنسن می گوید مصرف کنندگان بلافاصله متوجه خواهند شد که پوست آنها مرطوب تر است. به گفته این برند، پس از استفاده مداوم، آنها باید موها و ناخن های بلندتر و قوی تر را نیز ببینند.

در حالی که میله‌ها مملو از مکمل‌های تقویت‌کننده زیبایی هستند، طعم‌های فریبنده دارند و شامل ک،ورها یا پرکننده‌ها نمی‌شوند، نوار تقویت‌کننده زیبایی یک مفهوم چندمنظوره جدید است و به آموزش نیاز دارد، به‌ویژه که فضای نوار پروتئینی بازاری است که به طور فزاینده‌ای اشباع شده است.

جنسن گفت: “ما در نزدیکی سلامتی، زیبایی و تغذیه هستیم.”

او از این وب‌سایت به‌،وان منبعی کلیدی برای آموزش با مقالات و محتوایی که توسط مشاور علمی برند بروک راسل، که دارای دکترای میکروبیولوژی است و ۱۰ سال گذشته را صرف مطالعه کلاژن کرده است، استفاده کرده است. Glow Beauty Fuel همچنین از یوتیوب و اینستاگرام به ،وان منابعی برای آموزش و متمایز ساختن محصول به مصرف کنندگان استفاده کرده است، زیرا آنها ،ن 30 و 40 ساله را هدف قرار می دهند.

در حالی که Glow Beauty Fuel کار خود را مستقیماً به مصرف کننده با تمرکز کامل بر آموزش از طریق وب سایت خود آغاز کرد، این برند همچنین متعهد به گسترش ردپای ،ده فروشی خود با اسپا و سالن ها است. در حال حاضر، فروشنده اصلی آن در شهر نیویورک The Well است و همچنین در Mirbeau Inn & Spa و Menla، هر دو در Cats،s به فروش می رسد.

در حالی که این برند هنوز در مراحل اولیه است، جنسن قصد دارد در دو سال آینده در 1500 فروشگاه تخصصی مواد غذایی و داروخانه های زیبایی حضور داشته باشد.

جنسن گفت: “من قطعاً می خواهم مشتری را آنجا ملاقات کنم که آنها غذاهای ارگ،ک یا محصولات صنایع دستی خاص خود را می ،ند.” “این جایی است که ما می خواهیم باشیم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/maren-jensen-founders-corner-1235464949/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با