لیلا ماس، دختر کیت ماس، به نام سفیر زیبایی YSL – WWD


لیلا ماس کنسرت جدیدی دارد.

خلاق و دختر سوپرمدل کیت ماس ​​به ،وان آ،ین سفیر برند Yves Saint Laurent Beauty US، بخش Stateside برند جه، زیبایی انتخاب شده است.

به ،وان بخشی از وظایف خود، ماس در کمپین هایی برای محصولاتی از جمله بنیاد All Hours، رژ لب براق کننده Rouge Volupté، ریمل مژه کلش و براق کننده لب آبنباتی Rouge Volupté ظاهر خواهد شد.

او در ایمیلی به WWD گفت که دو مورد آ، از محصولات مورد علاقه ماس از این برند هستند. او گفت: «بالم لب زم، که فقط به کمی براق نیاز دارم، مورد استفاده من است.

ماس گفت اگرچه او آرایش‌های بدون آرایش را ترجیح می‌دهد، اما ماس گفت که هنوز جایی برای آزمایش دارد. “رابطه من با زیبایی تماماً به این است که احساس کنم خودم و احساس اعتماد به نفس داشته باشم. من همیشه آرایشم را کاملا طبیعی نگه داشته ام اما دوست دارم وقتی بیرون می روم بیشتر آزمایش کنم.»

“من عاشق دیدگاه برند در مورد زیبایی هستم – و این با احساس من در مورد آرایش در حال حاضر نیز مطابقت دارد. وقتی کمپین را فیلمبرداری کردیم، همکاری با تیم برای اطمینان از اینکه محصولاتی که استفاده می‌کنیم برای من معتبر هستند بسیار عالی بود – این ارتباط شخصی با آرایش است که من را واقعاً در مورد این مشارکت هیجان زده کرده است.

این اولین نقش ماس در زیبایی نیست. او اولین مدلینگ خود را به ،وان چهره مارک جیکوبز بیوتی در سال 2018، زم، که تنها 16 سال داشت، انجام داد.

لیتیتیا راوست، مدیر کل Yves Saint Laurent Beauty US می‌گوید: «او قدرت بیان خود و اصالت را به تصویر می‌کشد، و این که چگونه می‌تواند از طریق آرایش آشکار شود. به این برند خوش آمدید.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/lila-moss-yves-saint-laurent-beauty-kate-1235512501/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با