لورآل کانادا سیستم برچسب گذاری تاثیر محصول را راه اندازی کرد


چه؟ L’Oréal Ca،a یک سیستم بر،ب گذاری تأثیر محصول را راه اندازی کرده است که در مقایسه با سایر محصولات L’Oréal در همان دسته، اطلاعات مبتنی بر علم و شفاف در مورد تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی یک محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

جزئیات این بر،ب همچنین اطلاعات کلیدی در مورد تأثیر اجتماعی یک محصول، از جمله مطابقت با اصول اساسی سازمان ملل متحد در مورد استانداردهای کار و تعداد تأمین کنندگان متعهد به شمول اجتماعی و مشارکت در محصول را نشان می دهد.

برندهای شرکت کننده در این طرح عبارتند از Garnier، La Roche-Posay و Biotherm.

چرا؟ سیستم جدید بخشی از هدف L’Oréal برای بهبود تعهدات پایداری خود برای سال 2023 است.

مایا کلمب،، مدیر ارشد پایداری لورآل کانادا، می‌گوید: «مسئولیت با رهبری همراه است. به همین دلیل است که به ،وان بخشی از برنامه پایداری L’Oréal برای آینده، هدف ما این است که 100 درصد محصولات ما تا سال 2030 به صورت اکود طراحی شوند.

“سیستم بر،ب گذاری تاثیر محصول به ما اجازه می دهد تا با استفاده از علم سبز و بهینه سازی بسته بندی، برنامه های عملیاتی را برای دستیابی به این هدف تنظیم کنیم.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-ca،a-launches-،uct-impact-labelling-system/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با