قیمت پالیگان MATIC نمودار و قیمت لحظه ای ارز ماتیک پالیگان پول نو

شما هم برای تعامل با برنامه‌های دیفای در اتریوم گَس بالایی پرداخت کرده‌اید؟ خبر خوب اینکه شما تنها نیستید. این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد. قیمت متیک امروز ۴ آذر ۱۴۰۱ برابر با 30,052.00 تومان معادل 0.83 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود. دنیای ارز متیک با پلتفرم پالی گان عجین شده است و برای آشنایی با رمز ارز MATIC باید با این شبکه هم به خوبی آشنا شد. ارز متیک که حالا به عنوان توکن بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود، به صورت مشخص برای تسهیل مبادلات این پلتفرم طراحی شده است و می‌توان در مورد سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه تراکنش‌ها روی آن حساب باز کرد.

  • با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند.
  • رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است.
  • بعد از گذشت زمان و با افزایش تعداد معاملات، شما از اعتبارات ویژه‌ای در صرافی آنلاین اکسبیتو برخوردار خواهید شد.

در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود. توکن ماتیک با بازده سالانه 8,079.19 درصد در رتبه 16 بازار قرار گرفته است.

فروش ارز دیجیتال ماتیک

صرافی آنلاین معتبر ایرانی اکسبیتو با امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد، از محبوبیت زیادی در بین آن‌ها برخوردار است. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است. با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر این هفته | 13 تیر 1401

با توجه به توسعه عظیم شبکه Polygon، انتظار می رود قیمت ماتیک در آینده با رشد چشمگیری رو به رو شود. در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد. البته 16 درصد از کل عرضه توکن ماتیک، به بنیانگذاران آن اختصاص یافته است.

ارز matic از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند که باعث افزایش امنیت آن شده است. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. © کپی رایت 1401 | تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به پلتفرم دانش‌بنیان مبادله ارز های دیجیتال اکسبیتو می‌باشد. خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی atimatic به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد پس همین حالا یک قدم به سمت سلامت و زیبایی بردارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار